Hello allemaal,
Ik zoek een phablet voor ongeveer 250 euro. Ter vervanging van mijn Galaxy Note 4 (je leest het goed
). Er zal vooral heel veel media mee worden geconsumeerd. Audio video. En heel veel mee lezen/browsen. Geen games maar ik schakel vaak wel snel tussen meerdere apps.
Dit zijn mijn must-eisen (die ik nav een eerder topic heb bijgesteld)
- 3,5mm audio jack voor de zekerheid (want bluetooth oortjes vallen altijd wel een beetje tegen)
- NFC
- geen notch
- geen dubbele punchole
- google services
Voorkeuren/mooi meegenomen:
- kompassensor
- geen punchhole dus een onafgebroken scherm
- geen edge-scherm/curve
Eerst wilde ik hoe dan ook geen punchole/notch. Maar sommige telefoons schijnen wel ok een punchole te kunnen verbergen in de statusbalk.
Eerst wilde ik de Xiaomi Poco F2, in mijn optiek momenteel de meest complete telefoon. Maar het is een beetje overbodig voor mijn gebruik denk ik.
Dit zijn de toestellen waar ik tussen twijfel, die ik zelf gevonden heb:
- de Xiaomi Mi 9T*
- Oppo Reno 2Z*
- de Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Mochten jullie ook andere toestellen willen voorstellen, graag.
* = ik twijfel alleen wel over het update beleid, zijn al verouderde toestellen en ik kan niks vinden over hoe de ondersteuning is.
Ik vind de BBG een beetje karig in de uitleg
Ik zoek een phablet voor ongeveer 250 euro. Ter vervanging van mijn Galaxy Note 4 (je leest het goed
Dit zijn mijn must-eisen (die ik nav een eerder topic heb bijgesteld)
- 3,5mm audio jack voor de zekerheid (want bluetooth oortjes vallen altijd wel een beetje tegen)
- NFC
- geen notch
- geen dubbele punchole
- google services
Voorkeuren/mooi meegenomen:
- kompassensor
- geen punchhole dus een onafgebroken scherm
- geen edge-scherm/curve
Eerst wilde ik hoe dan ook geen punchole/notch. Maar sommige telefoons schijnen wel ok een punchole te kunnen verbergen in de statusbalk.
Eerst wilde ik de Xiaomi Poco F2, in mijn optiek momenteel de meest complete telefoon. Maar het is een beetje overbodig voor mijn gebruik denk ik.
Dit zijn de toestellen waar ik tussen twijfel, die ik zelf gevonden heb:
- de Xiaomi Mi 9T*
- Oppo Reno 2Z*
- de Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Mochten jullie ook andere toestellen willen voorstellen, graag.
* = ik twijfel alleen wel over het update beleid, zijn al verouderde toestellen en ik kan niks vinden over hoe de ondersteuning is.
Ik vind de BBG een beetje karig in de uitleg