Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een budget game PC voor een jongen van 14 jaar. Hij speelt momenteel voornamelijk Fornite en Minecraft, maar ik verwacht dat hij ook nog andere games zal gaan spelen eens hij een game-PC heeft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is nogal beperkt. Liefst rond de 600€ voor alles (dus inclusief scherm, toetsenbord, muis, speakers,... het OS zal ik apart kopen met korting
)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, alles moet nog aangekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals eerder vermeld, een budget game PC met de nodige randapparatuur: scherm, toetsenbord (azerty), muis en speakers.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zijn geen merk voorkeuren, maar het systeem moet er wel wat 'cool' uitzien.
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat hij daar het geduld voor heeft.
Wat verwacht je van ons?
Feedback op deze lijst. Ik ken wel wat van computers, maar de laatste 2 jaar heb ik het nieuws niet meer zo gevolgd. Als er bepaalde zaken zijn zoals BIOS update nodig voor het moederbord, deze voeding is slecht want,... dat scherm heeft gemakkelijk last van bleeding,... etc zou ik het graag horen.
Als er nog ergens wat bespaard kan worden zonder FPS verlies, hoor ik het natuurlijk ook graag.
Een budget game PC voor een jongen van 14 jaar. Hij speelt momenteel voornamelijk Fornite en Minecraft, maar ik verwacht dat hij ook nog andere games zal gaan spelen eens hij een game-PC heeft.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is nogal beperkt. Liefst rond de 600€ voor alles (dus inclusief scherm, toetsenbord, muis, speakers,... het OS zal ik apart kopen met korting

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, alles moet nog aangekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals eerder vermeld, een budget game PC met de nodige randapparatuur: scherm, toetsenbord (azerty), muis en speakers.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zijn geen merk voorkeuren, maar het systeem moet er wel wat 'cool' uitzien.
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat hij daar het geduld voor heeft.
Wat verwacht je van ons?
Feedback op deze lijst. Ik ken wel wat van computers, maar de laatste 2 jaar heb ik het nieuws niet meer zo gevolgd. Als er bepaalde zaken zijn zoals BIOS update nodig voor het moederbord, deze voeding is slecht want,... dat scherm heeft gemakkelijk last van bleeding,... etc zou ik het graag horen.
Als er nog ergens wat bespaard kan worden zonder FPS verlies, hoor ik het natuurlijk ook graag.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 88,- | € 88,- |
1 | Moederborden | Asus Prime A320M-K | € 47,- | € 47,- |
1 | Videokaarten | Gainward GeForce GTX 1650 Pegasus OC (DVI) | € 144,- | € 144,- |
1 | Behuizingen | MSI MAG FORGE 100R | € 52,01 | € 52,01 |
1 | Monitoren | AOC 24B1H Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | PC speakersets | Logitech Z313 | € 33,88 | € 33,88 |
1 | Toetsenborden | Sharkoon Shark Zone K20 Azerty | € 24,99 | € 24,99 |
1 | Muizen | Logitech G102 Prodigy | € 24,20 | € 24,20 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 62,65 | € 62,65 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 400W | € 42,85 | € 42,85 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 63,90 | € 63,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 682,48 |