Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bestaan er moderne ship simulators?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:29
Gezien ik daar nooit iets over lees, ben ik hier wel benieuwd naar. Heel veel kan ik niet vinden. Wel zijn er een aantal zeil simulatoren en een soort ship manager (dat is meer zoiets als truck simulator 2), die best goed zijn. Al kan ik verder niet veel vinden. Heeft iemand ideeën of is er iets in ontwikkeling misschien? Er bestaan bijvoorbeeld wel binnenscheepvaart en zeeschip simulatoren, maar dat is puur voor training.

Het antwoord heb ik zelf inmiddels gevonden:
NAUTIS Maritime Simulator :*)

Al vraag ik mij af of dit wel gebruikt kan worden door particulieren. Volgens mij wel als je de roadmap leest. Het is ook nog eens van Nederlandse komaf. Een gokje is dat de sim het 1e kwartaal van 2021 beschikbaar is.

[Voor 44% gewijzigd door Luxicon op 07-07-2020 12:02]

...

• Dappzor
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 08:53
Ah tof, ik dacht dat het een beetje over was met de ship simulators. Maar deze hou ik in de gaten! En inderdaad ik lees ook dat er een "home" edition word uitgebracht. Ik ben benieuwd! Ik hoop ook dat je door het ship kan lopen, bijvoorbeeld naar de machinekamer of om zelf aan te meren.

• Sebazzz
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 00:50
Nautis is echter wel een slachtoffer van COVID-19:
Unfortunately, it means that this year we will not proceed with the development of NAUTIS Home.
Helaas nog.

[Website en online portfolio] [Return: realtime retrospective tool] [PokerTime planning poker]

• Dappzor
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 08:53
Kom er net achter dat Vstep ook de oude ship simulator en Ship Simulator Extremes heeft ontwikkeld.. haha.

@Sebazzz Wat jammer, dat word dus nog langer wachten

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:57
Het is te hopen dat die beter wordt als Ship Sim Extreme, want die was best dramatisch en meer een binnenvaart sim, zodra je de haven verlaten had dan werd je getransporteerd naar de haven van aankomst.

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True