Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 18:25
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede videobewerkingsapp voor op de iPad. Wat ik graag gebruik zijn meerdere sporen zodat je een extra beeld tussendoor je gesproken tekst video kan zetten zeg maar.
Verder wil ik het éénmalig aanschaffen (voor mijn werk) en geen maandelijks abonnement.

Ik heb met volle tevredenheid Adobe Premiere Rush gebruikt, maar daar kan je (volgens mij) alleen een maandelijkse abonnement nemen in plaats van een éénmalige aanschaf.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:19

samo

yo/wassup

Volgens mij kan iMovie dit gewoon. Dat is gratis beschikbaar.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
samo schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 10:46:
Volgens mij kan iMovie dit gewoon. Dat is gratis beschikbaar.
Nee, iMovie kan maar één spoor helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IschaV
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:08
Ik heb onlangs een iPad Pro gekocht en gebruik LumaFusion (LumaTouch). Deze app biedt ruimte voor 3 sporen video en 3 sporen audio. Er zit een redelijke library met audio bij en voldoende transition opties.

Voor mij voldoende in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
IschaV schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:39:
Ik heb onlangs een iPad Pro gekocht en gebruik LumaFusion (LumaTouch). Deze app biedt ruimte voor 3 sporen video en 3 sporen audio. Er zit een redelijke library met audio bij en voldoende transition opties.

Voor mij voldoende in ieder geval.
Super, zoiets zocht ik inderdaad! Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Dit kan in iMovie door de filmclip als Cutaway toe te voegen (druk op de 3 puntjes bij het toevoegen van de clip).

Maar inderdaad, LumaFusion werkt veel praktischer met meerdere sporen. Deze app bevalt mij ook erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IschaV
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:08
Krode schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:38:
[...]

Super, zoiets zocht ik inderdaad! Dank je wel!
Nog even een kleine aanvulling van mijn kant. LumaFusion had voorheen standard een optie om Royalty Free music te selecteren. Dit kan nog steeds, maar dan moet je even via hun website een .zip file downloaden en importeren in LumaFusion. Dit geeft je wat gratis audio bestanden.

Storyblocks is wel standaard ingebakken, alleen dat kost je wel een maandelijkse (of jaarlijkse) fee.
Pagina: 1