Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wordpress Website uit Plesk backup halen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gigazone
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21-05 12:02
Mijn host heeft enige jaren geleden mijn websites geëxporteerd in plesk zodat ik ze bij een andere host zou kunnen gebruiken. De websites stonden op een lager pitje dus ik heb er even niets mee gedaan. Nu wilde ik graag uit de gehele export één wordpress website halen en die weer live laten draaien.

Ik heb hosting bij Bluehost, zij hebben geen plesk. Ik heb nog test hosting draaien op synology, ook geen plesk.

Ik heb nog een Dell T320, deze heb ik opgestart en plesk geinstalleerd. Nu blijkt dat de maximale bestandsgrootte 2GB is, en mijn file is 11.x GB. Ik heb de bestandsgrootte in de php.ini verhoogd en de server opnieuw opgestart, maar plesk geeft nog immer aan dat het bestand niet geimporteerd kan worden vanwege de grootte.

Dus mijn vraag is: hoe kan ik uit de export (XML/TAR) mijn website vissen en deze weer draaiend krijgen?

kan ik in de data backup.xml.tar\domains extracten en op de een of andere manier ergens importeren?

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Je kan de inhoud van het domein van je site gewoon lokaal uitpakken met winrar/winzip en deze opnieuw uploaden. Vergeet ook niet de sql-export van de database erbij te zoeken

Waar ga je heen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:46
AW_Bos schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:15:
Je kan de inhoud van het domein van je site gewoon lokaal uitpakken met winrar/winzip en deze opnieuw uploaden. Vergeet ook niet de sql-export van de database erbij te zoeken
Als je dit doet moet je ook de configuratie bestanden aanpassen zodat je in ieder geval zeker weet dat je een connectie met je database maakt.

First Person View Drone racen!! - Ook meedoen? - Zelf proberen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gigazone
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21-05 12:02
Bedankt voor jullie antwoorden.

Is dan in principe een kwestie het uploaden van de httpdocs, het importeren van de database en er dan voor zorgen dat er in de wp-config een connectie gemaakt wordt met de DB?

Hoef ik dan verder niets te doen met de apache files, userdata etc?

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Nee, standaard slaat Wordpress niks buiten de webroot op. Maar als jij er misschien zaken hebt staan zoals cronjobs of andere scripts, dan moet je die niet vergeten.

Waar ga je heen?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True