Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Vraag] Samsung 75 inch tv kraakt/tikt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 23:41
Beste Tweakers,

Sinds zaterdag ben ik in het bezit van een Samsung ue75ru7020, deze heb ik bij MediaMarkt gekocht. Sinds het eerste moment hoor ik een gekraak en getik wanneer de TV aan staat. Wanneer ik de TV uitschakel blijft dit nog enige tijd doorgaan en vervolgens stopt het.
Ik lees diverse verhalen dat het zou komen door het plastic dat werkt? Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij eerdere TV's (zowel van Samsung als Philips).
Wie heeft hier ook dezelfde ervaring? Heeft het zin om dit als garantiegeval aan te melden?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 19:27
Gewoon terug gaan en een nieuwe vragen. Dit hoort niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 23:41
Jordy_413 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 10:30:
Gewoon terug gaan en een nieuwe vragen. Dit hoort niet.
Dat lijkt mij ook de beste optie. Ik zal ze eens bellen. Bedankt voor jouw antwoord!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:50

Sincery

Windows95 PLuS!

Heb ik ook wel eens gehad bij een monitor, vooral als deze in de zon stond.
Het geluid wat je hoor ontstaat door warmte ontwikkeling, hierdoor gaat het kunststof reageren en kan het een krakend geluid maken.
Sommige apparaten hebben hier last van, en andere weer niet.

[Voor 12% gewijzigd door Sincery op 07-07-2020 16:17]

• colorsone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23:16
Ik heb hetzelfde euvel met mijn 82” Samsung tv, heb vandaag ook contact opgenomen met Samsung want het irriteert mij steeds meer..

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True