Toon posts:

Upgraden pre-build Acer Aspire

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nickybbb
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-10-2020
Graag zou ik willen kijken of ik mijn Acer Aspire GX-781(KBL) zou kunnen upgraden voor de toekomst, ik speel er voornamelijk FPS & MMORPG spellen op.

Als ik het allemaal goed kan vinden zit dit erin:
- Intel Core i5 7400 (Socket 1151 LGA) 3.00 GHz
- Aspire GX-781(KBL)
- NVIDIA Geforce GTX 1060 (3GB)
- 2x DDR4-2400 8GB

Is het mogelijk (en goed) om dit erin te zetten:
- Intel Core i7 9700K
- MSI GeForce RTX 2070 SUPER GAMING X

Budget ligt rond de 1000,-, vind het eigenlijk zonde om nu 2000,- uit te geven als ik dit zou kunnen updaten.

EXTRA
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst geen AMD, veel geziek mee gehad vroeger

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou eerst eens kijken wat voor voeding erin zit; dan weet je ook meteen of er (voldoende) kabels aanwezig zijn om een andere GPU eventueel mee te voeden.

Daarnaast is een 9700K afhankelijk van een andere chipset; ik denk dus dat die echt niet zomaar gaat werken in jouw PC.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Je moet geen 1000 piek willen verspijkeren aan een prebuild bak. Verkoop je huidige systeem voor 300 en bouw een nieuwe voor 1300. En helaas, ervaringen uit het verleden zeggen niets over nu dus AMD it is. Kijk maar eens naar andere topics.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:42
Precies wat max zegt, de minder belangrijke dingen (2aar winkels mee adverteren) noem je,
Maar moederbord en voeding mist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:44
Een prebuild zal ik lekker links laten zitten. Je videokaart eruit trekken en HDD/SSD en een nieuwe build maken.

De voeding is een zwakke 500 watt voeding zover ik heb kunnen vinden. En een H110 chipset zit er in.

Dus als je deze PC zou willen upgraden, moet je vrijwel alles vervangen behalve HDD/SDD en videokaart ( behalve als je dit ook wil vernieuwen )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:42
Hij wilde juist de videokaart verbeteren,dus ik zou het systeem in zijn geheel verkopen.
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee