Ik heb een build bedacht voor mijn ouders. Het hoeft niet veel te kunnen, maar anderzijds staat het budget open. ''Zo lang het maar vlot werkt''.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Tekstverwerken, internetten, YouTuben, foto's bekijken, muziek luisteren, misschien wat videobewerking, CD's branden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300-500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een optische drive. Misschien een HDD, maar die vermijd ik liever met de aankoop van een 1TB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basics zonder software en randapparatuur. Ik dacht zelf aan een CPU met geintegreerde graphics.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het zou fijn zijn om toch wat extra ogen mee te laten kijken. Ik ben benieuwd of jullie nog verbeterpunten zien. Ergens heb ik het gevoel dat mijn build overkill is, maar aangezien budget open staat wil ik ook iets bouwen dat langer meegaat. Ik heb het volgende in gedachten:
Thanks!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Tekstverwerken, internetten, YouTuben, foto's bekijken, muziek luisteren, misschien wat videobewerking, CD's branden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300-500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een optische drive. Misschien een HDD, maar die vermijd ik liever met de aankoop van een 1TB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basics zonder software en randapparatuur. Ik dacht zelf aan een CPU met geintegreerde graphics.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het zou fijn zijn om toch wat extra ogen mee te laten kijken. Ik ben benieuwd of jullie nog verbeterpunten zien. Ergens heb ik het gevoel dat mijn build overkill is, maar aangezien budget open staat wil ik ook iets bouwen dat langer meegaat. Ik heb het volgende in gedachten:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design CORE 2500 | € 48,05 | € 48,05 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 400W | € 42,85 | € 42,85 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 1TB | € 96,90 | € 96,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 469,60 | ||
Thanks!!