"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
"I sit in my room and imagine the future."
Het is dan zooooo moeilijk om het origineel te evenaren... Als ik hen was liet ik het in geen enkel opzicht op HL lijken maar bedacht ik iets geheel nieuws. Met subtiele verwijzingen naar HL. Dat is altijd leuk
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
en terwijl gordon door de tijdmachine gaat (of wat dat ding ook is) wordt hij in 2-en gespleten en kwam ook ergens anders terecht.
Nu moet ij de wereld WEER redden van elle griezels!
Omdat Halflife ZEER veel naamsbekendheid heeft. En dat verkoopt.Op woensdag 08 augustus 2001 13:03 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar als dat zo is waarom zouden ze het dan nog HalfLife2 noemen en niet een totaal nieuwe titel?!
Quake - Quake 2 - Quake 3 heeft toch ook geen flikker met elkaar te maken behalve de naam?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Vlgs mij ben jij dol op Appeltjes en Peertjes...
No flame intended!!!
Quake zit COMPLEET geen verhaal in. In halflife is het (redelijk) belangerijk. Dat maakt dus echt wel uit voor vervolgen.
Jah, zo'n achtergrond verhaal waar niemand zich iets van aantrekt. In Doom zat ook een verhaal wat niemand meer weetOp woensdag 08 augustus 2001 13:31 schreef RaDKiLL het volgende:
Zit er in Quake een verhaal?!
of was da Q2?
wat dacht je van het verhaal van Quake 3 dan
Verwijderd
Lijkt me wel gaaf als er wat dingen worden toegevoegd b.v:
1. schoppen en slaan .
2. wurgtouwtje lijkt me ook wel kewl
schieten door muren moet eruit is zwaar irritant als mensen random door muren schieten en nog punten scoren ook
Schiet nou eens op met HL2 please!!
"I sit in my room and imagine the future."
eh ja, een wurgtouwetje wel, maar schieten door muren niet? hoe bedoel je realistisch...Op woensdag 08 augustus 2001 14:08 schreef een_naam het volgende:
Als de 3d engine is verbeterd dat ben ik en een hoop collega's met mij al blij. En iets compleet anders ben ik niet in geinteresseerd.
Lijkt me wel gaaf als er wat dingen worden toegevoegd b.v:
1. schoppen en slaan .
2. wurgtouwtje lijkt me ook wel kewl.
schieten door muren moet eruit is zwaar irritant als mensen random door muren schieten en nog punten scoren ook.
Schiet nou eens op met HL2 please!!
JUIST schieten door muren, gaaf man, bij die mod flf had je dat, zat je in ruimte werd er buiten geschoten zag je alle kogels langs je heen zoeven. vond ik echt wel starak.
Counter-Strike 2Op woensdag 08 augustus 2001 15:53 schreef Theeboon het volgende:
En dan ook een nieuwe Counter-strike mod
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Verwijderd
cs 2 word stand alone me dunkt...Op woensdag 08 augustus 2001 20:58 schreef InterFreak het volgende:
[..]
Counter-Strike 2
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
d8 dat ze al hadden besloten het op de TFC2 engine te gaan schrijvenOp donderdag 09 augustus 2001 00:09 schreef basiep het volgende:
klopt, maar ik hoop wel op de HL 2 engine!
Neej, ik hoor/lees af en toe berichtjes dat die Gooseman zelf al flink bezig is met CS2 (een echte CS, niks standalone), alleen nog niets gehoord over een releasedatum ...Op woensdag 08 augustus 2001 21:45 schreef GummiEnte het volgende:
[..]
cs 2 word stand alone me dunkt...
Hij wordt iig gebaseerd op dezelfde engine die ze voor Team Fortress 2 gebruikt wordt (en die schijnt goed te zijn), maar ja, waneer dat allemaal gereleased wordt?