Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

korting op deze of is een alternatief beter?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• maxkruijssen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-11 16:44
Goeiedag,
ik ga volgend jaar een opleiding starrte die niet zoveel van een laptop verreist.
Maar ik heb wat geld gespaard en ik game graag en ik zou een tablet functie ook wel leuk vinden.

Nu bied mijn school laptops met kortingen aan en kan ik de Hp zbook studio x360 g5
voor €1.479.00 kopen

dit model heeft een
Intel I7-9750h Processor (2,6-4.5),
Nvidia Quadro P2000
16gb ddr4
512gb ssd

Nu weet ik dat deze laptop voornamelijk voor de zware edits is en dat doe ik niet specefiek.
Maar de tablet functie van deze laptop trekt me wel heel erg.

nu is mijn vraag dus:
kijkende naar mijn gamegedrag bijvoorbeeld warzone (hoeft niet op ultra te runnen)
en mijn edit gedrag: af en toe photoshop of vegas pro lichte edits.

is dit een goede keuze vanwege de beste korting of zijn er voor dit geld betere alternatiefen?

alvast bedankt :)

[ Voor 81% gewijzigd door maxkruijssen op 06-07-2020 21:28 ]

Alle reacties

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 16:52
Ja, kopen. De bouwkwaliteit van ZBooks is veel beter dan de Acer/Asus/Medion plastic meuk die je in gamelaptops vindt.

• TheFadeAway
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-09 16:25
Via het laptopproject van de TU Delft krijg je niet alleen een goede laptop voor een redelijke prijs maar ook 3 jaar on-campus support. Mocht er dus iets aan de hand zijn met je laptop dan is het vaak binnen 24 uur geregeld.

Voor gamen in het algemeen zal de P2000 waarschijnlijk niet super geschikt zijn, een simpele desktop is daarvoor beter.

Ik raad je sowieso aan het niet 360 model te kopen, ziet er leuk uit maar biedt weinig meerwaarde. Die 130,- kun je dan mooi aan leuke dingen uitgeven!

Groetjes en veel succes in Delft!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:36
Tablet functie is meestal veel betalen voor juist minder game hardware.
Op zich geen probleem, hou je meer tijd over voor je studie ^^