Goeiedag,
ik ga volgend jaar een opleiding starrte die niet zoveel van een laptop verreist.
Maar ik heb wat geld gespaard en ik game graag en ik zou een tablet functie ook wel leuk vinden.
Nu bied mijn school laptops met kortingen aan en kan ik de Hp zbook studio x360 g5
voor €1.479.00 kopen
dit model heeft een
Intel I7-9750h Processor (2,6-4.5),
Nvidia Quadro P2000
16gb ddr4
512gb ssd
Nu weet ik dat deze laptop voornamelijk voor de zware edits is en dat doe ik niet specefiek.
Maar de tablet functie van deze laptop trekt me wel heel erg.
nu is mijn vraag dus:
kijkende naar mijn gamegedrag bijvoorbeeld warzone (hoeft niet op ultra te runnen)
en mijn edit gedrag: af en toe photoshop of vegas pro lichte edits.
is dit een goede keuze vanwege de beste korting of zijn er voor dit geld betere alternatiefen?
alvast bedankt
ik ga volgend jaar een opleiding starrte die niet zoveel van een laptop verreist.
Maar ik heb wat geld gespaard en ik game graag en ik zou een tablet functie ook wel leuk vinden.
Nu bied mijn school laptops met kortingen aan en kan ik de Hp zbook studio x360 g5
voor €1.479.00 kopen
dit model heeft een
Intel I7-9750h Processor (2,6-4.5),
Nvidia Quadro P2000
16gb ddr4
512gb ssd
Nu weet ik dat deze laptop voornamelijk voor de zware edits is en dat doe ik niet specefiek.
Maar de tablet functie van deze laptop trekt me wel heel erg.
nu is mijn vraag dus:
kijkende naar mijn gamegedrag bijvoorbeeld warzone (hoeft niet op ultra te runnen)
en mijn edit gedrag: af en toe photoshop of vegas pro lichte edits.
is dit een goede keuze vanwege de beste korting of zijn er voor dit geld betere alternatiefen?
alvast bedankt
[ Voor 81% gewijzigd door maxkruijssen op 06-07-2020 21:28 ]