Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ISDE Subsidie split unit zonder stek bewijs?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robindd
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08-06 07:21
Hi all,

Ik ben bijna zo ver om mijn split unit aan te laten sluiten, en vraag me af of ik een STEK bewijs moet hebben van diegene die dat doet?
Heb hier iemand in de buurt die STEK gecertificeerd is en tijd heeft, maar niet zijn nummer ergens wil vermelden.
Ik las mensen die met fotos e.d. zijn weggekomen, maar daar was geen STEK monteur bij nodig.
Kan bijv. aan de installateur die later het waterzijdige gedeelte komt doen wel even vragen of die "Warmtepomp geinstalleerd en in bedrijf gesteld" op zijn factuur wil vermelden.

Controleren ze met de ISDE subsidie op bijv. STEK certificering bij de units die dat nodig hebben? Of zou een factuur van een "normale" installateur voldoende zijn?

Thanks!

PVOutput Youless - 9600Wp OZO+WNW | 38° | Goodwe GW6K-DT | Sleeuwijk | Mitsubishi PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lothar
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10:43
Split unit heeft geen isde en je moet idd een kundig installateur zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robindd
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08-06 07:21
lothar schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:00:
Split unit heeft geen isde en je moet idd een kundig installateur zijn.
Wat ik miste in mijn verhaal zie ik, is dat het een warmtepomp betreft.
En die hebben uiteraard gewoon ISDE subsidie. Maar ik zoek even verder naar iemand die zijn STEK wil vermelden.

PVOutput Youless - 9600Wp OZO+WNW | 38° | Goodwe GW6K-DT | Sleeuwijk | Mitsubishi PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:04
Volgens mij is een factuur voldoende.
Anders kun je altijd met de subsidieproblemen naar de installateur gaan en alsnog zijn nummer vragen.
Zonder verrichtte werkzaamheden snap ik wel dat hij hem niet wilt geven ivm fraude.

AMD Ryzen 3800X - 16GB DDR4 Corsair RGB - ASUS ROG STRIX 1080Ti - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True