Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkGT
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23-02-2022
Dag,

Ik heb even een vraagje aan jullie want ik ben niet zo technisch in deze dingen. Voor mijn neefje van 8 jaar ben ik op zoek naar een headset die hij kan gebruiken op zijn Nintendo Switch. Welke kunnen jullie mij aanraden? Het moet betaalbaar zijn (Hij speelt veel Fortnite en andere spelletjes en wilt voice chat gebruiken. Hij wilt hem ook voor de iPad kunnen gebruiken)

Hij moet draadloos zijn en van goede stevige bouwkwaliteit (Moet tegen een stootje kunnen want hij kan nog wel eens slordig zijn haha).

Welke kunnen jullie mij aanraden?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Mark

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:37
Switch ondersteunt standaard geen draadloze headsets. Je hebt twee opties:
  • een aantal headsets met USB-connector werken op Switch - er staan vast lijstjes van deze headsets op het internet
  • je kan een bluetooth transmitter kopen die met de Switch werkt. Voorbeelden zijn de Genki Audio en de Gulikit Route modellen, maar er bestaan ook goedkopere opties. Kijk naar wat je exact nodig hebt van codecs in combinatie met je gewenste headset, en of je neefje opties nodig heeft zoals de Switch al spelend kunnen opladen in handheld mode.
Niet elk spel ondersteunt voice chat, maar Fortnite zal alvast geen probleem zijn. Het aanraden van specifieke headsets laat ik aan iemand anders over, gezien ik voornamelijk docked speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkGT
  • Laatst online: 23-02-2022
Mijn neefje speelt niet echt op de televisie vaak draagbaar. Bedraad is nu ook wel prima hoor ik net. Aanraders qua modellen? Ik heb er zelf echt geen verstand van. Als het maar goede bouwkwaliteit heeft. Een a-merk wat lang mee kan gaan en goed geluid heeft!

Thanks alvast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heijnen78
  • Laatst online: 11-11-2020
Hallo,

Ik weet niet of het al gelukt is.

wij hebben ook een switch en hebben de headset onikumo k5 gekocht.
deze werkt perfect ( zelfs het dolby surround is top)
geluid is kraakhelder.

deze hebben we bij bol gekocht
De usb ben je in principe niet nodig, deze is alleen voor als je hem aansluit dat er lampjes aan gaan op de koptelefoon.

Succes,

ps als je iets anders zoekt moet je wel kijken of er een 3.5mm aan zit met 3 ringen deze heeft namelijk een microfoon funtie. ( zie foto )

die met 2 niet.

succes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLQq27EUgiS24Q9XNxHsl_X_4WQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ihBnggtXpEOPg1jurmVztqHR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Wbd729j_a_tf3px6eNXQUZxBHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IeTx67EpFb8Vsif0vVtqfmK0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:24

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Als je voor Bluetooth gaat moet je ook rekening houden met de vertraging. Veel BT headsets/oordopjes hebben lag waardoor het geluid merkbaar achter loopt met het beeld, vet irritant.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kijk eens naar de Cooler Master MH751 en MH752. Deze zijn zover ik weet universeel werken volgens mij overal op. Ik heb de 751 (voor mijn Playstation) en vind 'm erg fijn.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1