Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertb1996
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 18-05 21:14
Ik heb een probleem en niemand, ook niet van N26 blijkt mij te kunnen helpen.
Het is heel simpel.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Ik doe wachtwoord vergeten > krijg een email en huppeldepup.
Nooit een email gekregen en support doet heel moeiljk.

Wat nu?

[Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 06-07-2020 23:23. Reden: Posts hoeven niet in zijn geheel in bold geschreven te worden.]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 04:06
Check je spam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertb1996
Meerdere malen alles nagekeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
De enige die je echt kan helpen is N26. Welke e-mailprovider gebruik je? Microsoft-mailboxen hebben vaak last van mails die niet aankomen.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Naar welk emailadres wordt de mail gestuurd? Klopt die wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
Bij welke mail provider zit je? Wellicht kun je het adres van de bank nog expliciet in een whitelist zetten zodat het niet geblokkeerd wordt?

Hoezo kan de bank je overigens niet meer verder helpen? Lijkt mij toch sterk dat met een simpele password reset je direct weer toegang krijgt tot je volledige rekening? En je hebt toch altijd mensen die toegang tot het mail adres verliezen om wat voor reden dan ook?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 00:03

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gewoon met je legitimatie langs het kantoor van je bank?
Of nieuwe login via post toe laten sturen?

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 04:06
YakuzA schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:23:
Gewoon met je legitimatie langs het kantoor van je bank?
Of nieuwe login via post toe laten sturen?
N26 is een fintech. Ze hebben geen kantoren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertb1996
Ik gebruik hotmail.nl, kan zijn dat dit een probleem is? Maar als dit het probleem is.. Ik heb ook gewoon de standaard emails gekregen dat ik me geregistreerd heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
robertb1996 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:51:
Ik gebruik hotmail.nl, kan zijn dat dit een probleem is? Maar als dit het probleem is.. Ik heb ook gewoon de standaard emails gekregen dat ik me geregistreerd heb.
Bestaat dat domein? Ik heb het nog nooit gehoord namelijk, altijd Hotmail.com gebruikt. Ik weet wel dat Live.nl er een tijdje was.. weet je zeker dat het klopt en die andere mails op datzelfde mailadres stond? Anders kan dat het wellicht zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertb1996
Mijn email adress @hotmail.nl gebruik ik al jaren, nooit geen problemen mee gehad, van alles met wachtwoord vergeten krijg ik gewoon binnen behalve van N26, alleen de standaard berichten van het aanmaken en dergelijke. Verder kan de support niks voor me doen, zeggen dat ik geduld moet hebben, naja, anderhalve week later nog niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18:05
Hotmail ofwel outlook.com dienst kampt vaak met mail problemen betreft inkomende e-mail.
Maja, als je niet kunt inloggen bij de bank zal je je e-mail adres dus ook niet kunnen wijzigen?

Ik zou N26 gewoon opnieuw benaderen met de melding dat je geen toegang meer hebt tot je e-mail adres en daarom niet meer kunt inloggen bij de bank. Verzoek om een nieuw account te kunnen aanmaken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@robertb1996 allicht een long shot maar heb je Microsoft gesproken? Ja, ik ben me er terdege van bewust dat hotmail.nl een beetje "best effort" maildienst is maar het zou (nadruk op zou) ook zo kunnen zijn dat sommige mails van N26 niet goed door de spam-filtering heenkomen bij Microsoft?

Hou er wel rekening mee dat als je Microsoft spreekt (telefoon / online chat), dat je de security-vragen 100% goed moet hebben. Weet je dat niet te beantwoorden, dan is het daar ook *tuut* *tuut* *tuut*

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 06-04 12:30
N26 kennende, support bellen en je ID bij je gezicht houden zou voldoende moeten zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertb1996
Ja precies, naja ik wacht tot morgen..
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True