Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 21:53
Een half jaar geleden heb ik de pricewatch: JBL Reflect Flow (Grijs, Zwart) gekocht, voor gebruik in de sportschool. Daar hebben ze Technogym apparatuur, maar deze JBL willen tevergeefs niet verbinden (noch gevonden worden bij pairen).

Bij navraag via de sportschool bij Technogym kwam de volgende reactie naar voren.
Ze hebben het verder uitgezocht en het klopt dat sommige modellen niet kunnen verbinden met de apparaten omdat die op een andere frequentie zenden.
Voor zover ik weet werken alle Bluetooth 4 connecties op 2.40-2.48Ghz. Zo werken bijv. de Apple AirPods wel op de apparaten, maar mijn JBL Reflect Flow dus niet. Ik kan mij niet voorstellen dat de apparatuur bv. wel 2.40 - 2.45 accepteert, maar 2.46-2.48 niet.

Is de reactie van Technogym onzin of hebben ze een punt? En zo ja, hoe kan ik dan beter identificeren welke apparatuur wél geschikt is voor de Technogym apparatuur?

[ Voor 6% gewijzigd door Sjeefr op 06-07-2020 16:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:19

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Tablets en Telefoons (AKA mobiel gebruik). Ik verhuis het topic die kant op: AUD > WAO

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.