Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zwart folie komt onder rand TV vandaan.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomaszhh
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18-05 17:23
Hallo!

Een maand of twee geleden hebben wij een nieuwe televisie gekocht (Samsung UE55RU7100) maar vandaag viel het op dat de onder de randen aan beide zijkanten van de televisie een soort van zwart folie komt (zie foto onderstaand).

Nu heb ik wat online gekeken naar meer mensen die die probleem hadden maar daar kon ik niks over vinden. In principe valt dit alles binnen de garantieperiode maar ik heb niet zo'n zin om met een televisie van 55 inch te gaan sjouwen.

Ik heb al geprobeerd dit met mijn nagel terug te duwen maar dit is tot op heden onsuccesvol geweest. Is een van jullie bekend met dit probleem en wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?

Beste antwoord (via Thomaszhh op 06-07-2020 14:50)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?
Contact zoeken met de verkoper en (mogelijk) scherpere foto's aanleveren?
niet zo'n zin om met een televisie van 55 inch te gaan sjouwen.
Zei de verkoper dat of is dat een aanname van jezelf? Vaak (heel vaak) zijn er gewoon aan-huis monteurs / service.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?
Contact zoeken met de verkoper en (mogelijk) scherpere foto's aanleveren?
niet zo'n zin om met een televisie van 55 inch te gaan sjouwen.
Zei de verkoper dat of is dat een aanname van jezelf? Vaak (heel vaak) zijn er gewoon aan-huis monteurs / service.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thomaszhh
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18-05 17:23
Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb gekeken bij de verkopende partij en die zeggen zelf monteurs langs te sturen. Excuses voor de ietwat domme vraag van mijn kant. Bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True