Who is John Galt?
Het zal vast wel mogelijk zijn.. check alle features die topix al heeft..Op woensdag 08 augustus 2001 11:46 schreef justmental het volgende:
Is het misschien een idee om een check uit te voeren op de topictitels mbt caps?
Ik bedoel dan: als een topictitel alleen maar caps bevat dat deze dan automatisch omgezet wordt naar lower case (of initcaps).
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
lijk t me wel een goed id, alleen heb je dan weer mensen die het zo doen
'TOPICTITELS IN ALL CaPS'
en dus niet allemaal hoofdletters
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Asjeblieft niet zeg... hoe meer 'intelligentie' dit forum krijgt, hoe meer er ook mis zal gaan. Wat bijvoorbeeld als iemand een thread start over OSPF? Enz enz... Dat zijn gewoon dingen die in hoofdletters horen, maar waar Topix geen flauw benul van zal hebben.
Ik zou zeggen, post maar op http://bugs.topix.nl/
Verwijderd
ehm dat lijkt me geen probleem hoorOp woensdag 08 augustus 2001 12:54 schreef basiep het volgende:
Ik ga ervan uit dat de meesten een topictitel in all caps zetten newbies zijn die dit uit onbenul doen.Op woensdag 08 augustus 2001 12:54 schreef basiep het volgende:
Als dit bewust gedaan wordt, is er toch een persoonlijke behandeling nodig
Who is John Galt?
Is dit forum dan volledig op dat standaardpakket gebaseerd?Op woensdag 08 augustus 2001 12:55 schreef Buzzman het volgende:
Ik zou zeggen, post maar op http://bugs.topix.nl/
Of is er ook maatwerk?
Ik heb geen zicht op waar dat aangepast zou kunnen worden.
Who is John Galt?
You've got a pointOp woensdag 08 augustus 2001 12:55 schreef Onno het volgende:
Asjeblieft niet zeg... hoe meer 'intelligentie' dit forum krijgt, hoe meer er ook mis zal gaan. Wat bijvoorbeeld als iemand een thread start over OSPF? Enz enz... Dat zijn gewoon dingen die in hoofdletters horen, maar waar Topix geen flauw benul van zal hebben.
En zo vaak heb je er ook geen last van. Hoe vaak kom je nou zo'n titel tegen? De meeste die hier komen hebben wel enig idee van de nettiquette, op een paar lui na, dat is nog wel te overzienOp woensdag 08 augustus 2001 13:13 schreef Buzzman het volgende:
[..]
You've got a point
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik ben er voor om iemand dan direct een week (3/4 dagen..) te bannen, dit omdat diegene dan in ieder geval genoeg tijd heeft om de faq eens goed door te lezen. Simp -pel.
(
)
Edit:
Hmmz, er zouden dus nadelen kunnen zijn... mwhja, anders moet het maar gewoon zo blijven. Zoveel topics zijn het nou ook weer niet... ahvajaa, boooieee
.
Edit:
Hmmz, er zouden dus nadelen kunnen zijn... mwhja, anders moet het maar gewoon zo blijven. Zoveel topics zijn het nou ook weer niet... ahvajaa, boooieee
Ach, we hebben een mooi systeem:
[SU]
[SU]
Pagina: 1