Dat wist ik alOp woensdag 08 augustus 2001 11:44 schreef obsidian het volgende:
Heeft weinig zin denk ik hoor die waarschuwing... Is toch een kloon.
Maar als we de eigenaar vinden is die zeker nog niet jarig
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Wie weet, misschien wilde hij wel zegge... "ik vind het niet leuk dat jullie [mijn topic gesloten hebben | mij gebanned hebben uit de HK | mij geen toegang tot de HK willen geven | mij een waarschuwing gegeven hebben | niet binnen 5 seconden antwoord hebben gegeven | begonnen te roepen dat ik de search moet gebruiken | enz | enz ]Op woensdag 08 augustus 2001 11:52 schreef HBM het volgende:
Misschien bedoelde hij het niet zo hard als het eruit kwam
Nee, een zielig wedstrijdje van de users van onzinforumOp woensdag 08 augustus 2001 13:29 schreef Density het volgende:
Kortom duidelijk herkenbaar als frustie gebruiker dus
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Kijken wie er het snelst een ban kan krijgenOp woensdag 08 augustus 2001 13:40 schreef Traag het volgende:
Nee, een zielig wedstrijdje van de users van onzinforum
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat zei hij toch? Frusties....Op woensdag 08 augustus 2001 13:40 schreef Traag het volgende:
[..]
Op woensdag 08 augustus 2001 13:40 schreef Traag het volgende:
[..]
en waar is dat op gebasseerd?
Ja idd.Op woensdag 08 augustus 2001 13:55 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk nergens op
hieropOp woensdag 08 augustus 2001 13:55 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Zielige lui.
ernstig kansloos
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
sjah om eerlijk te zijn? in het private forum van Onzinforum.nl loopt al een apart topic over Kurrie en een maat van hem die eerst ook al zieke acties op het forum zelf uitgehaald heeft.
Maar dan nog: GEEN enkele reden om alle of-members over 1 kam te scheren. ik zie het daarom eigenlijk ook als een regelrechte flame.
Waar heb jij ergens zien staan dat ik het over alle OF members had?Op woensdag 08 augustus 2001 14:25 schreef uibeltje het volgende:
[..]
sjah om eerlijk te zijn? in het private forum van Onzinforum.nl loopt al een apart topic over Kurrie en een maat van hem die eerst ook al zieke acties op het forum zelf uitgehaald heeft.
Maar dan nog: GEEN enkele reden om alle of-members over 1 kam te scheren. ik zie het daarom eigenlijk ook als een regelrechte flame.
flame. ik ben zelf mod op onzinforum.nl (nu tijdelijk admin omdat een hoop crewleden op vakantie zijn)Op woensdag 08 augustus 2001 14:28 schreef Courage het volgende:
Haha, dat zijn jong-belegen kaas en zijn maten... stelletje losers.
Traag ook niet, hij zei "de users van OF", niet "alle users van OF".Op woensdag 08 augustus 2001 14:30 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Jij niet, Traag wel
Niet de woorden gaan liggen verdraaien he?
Als ik die OF draad lees, zie ik puur dat dit om de sport ging en dat iedereen vrolijk meeblaat, vandaar die opmerking. Als ze bij OF GoT lekker met rust laten, hoef ik ze ook niet meer te bannenOp woensdag 08 augustus 2001 14:30 schreef uibeltje het volgende:
Jij niet, Traag wel
Jeremy Clarkson
daar zit in deze bewoording geen verschil. Omdat 1 user iets uithaalt is er sprake van meervoud? Volgens mij niet hoorOp woensdag 08 augustus 2001 14:31 schreef obsidian het volgende:
[..]
Traag ook niet, hij zei "de users van OF", niet "alle users van OF".
Niet de woorden gaan liggen verdraaien he?
De aktie hier was van een persoon, maar het wedstrijdje duidelijk niet. Dus vandaar users.Op woensdag 08 augustus 2001 14:33 schreef uibeltje het volgende:
[..]
daar zit in deze bewoording geen verschil. Omdat 1 user iets uithaalt is er sprake van meervoud? Volgens mij niet hoor
ow?Op woensdag 08 augustus 2001 14:30 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Jij niet, Traag wel
En dat is toch ook zo? Users lijken er op het eerste gezicht een soort wedstrijdje van te maken.Op woensdag 08 augustus 2001 13:40 schreef Traag het volgende:
[..]
Traag bedoelt echt niet alle users hoor.
Dat jij dat misschien graag wil lezen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik zie niemand meeblaten of meegenieten hoor. Dat die Kurrie er trots op is moet ie zelf weten. Wel vreemd dat iemand trots is op zieke geintjes maar goed.....ik kan hem daar niet voor bannen.Op woensdag 08 augustus 2001 14:33 schreef Traag het volgende:
[..]
Als ik die OF draad lees, zie ik puur dat dit om de sport ging en dat iedereen vrolijk meeblaat, vandaar die opmerking. Als ze bij OF GoT lekker met rust laten, hoef ik ze ook niet meer te bannen
Dan nog had je in je post aan kunnen geven dat het ALLEEN om kurrie ging en niet om de rest vd OF-members.
Dacht het wel dus
Jeremy Clarkson
Misschien basseerde hij het wel hier op--------------------------------------------------------------------------------
Origineel geplaatst door SaviouR
Ja, ze zijn nogal snel op hun teentjes getrapt enzo als het gaat om een user van Onzinforum of Geo etc.
Dan gaan ze snel conclusies trekken enzo
En waarom? ...
--------------------------------------------------------------------------------
Ja waawom kan iemand daar vertellen dat ik eigenlijk een hele
aardige gozer ben PLEASE?? hahaha
GoT still Suckz BTW ik heb wedstrijd gewonnen toch?? in 2 minuten BAN
Staat er dan ergens dat-ie alle users bedoelt????Op woensdag 08 augustus 2001 14:35 schreef uibeltje het volgende:
[..]
ik zie niemand meeblaten of meegenieten hoor. Dat die Kurrie er trots op is moet ie zelf weten. Wel vreemd dat iemand trots is op zieke geintjes maar goed.....ik kan hem daar niet voor bannen.
Dan nog had je in je post aan kunnen geven dat het ALLEEN om kurrie ging en niet om de rest vd OF-members.
Sorry???Op woensdag 08 augustus 2001 14:35 schreef uibeltje het volgende:
[..]
ik zie niemand meeblaten of meegenieten hoor. Dat die Kurrie er trots op is moet ie zelf weten. Wel vreemd dat iemand trots is op zieke geintjes maar goed.....ik kan hem daar niet voor bannen.
Hebben wij het over een ander topic ofzo?
Hallo? er is helemaal geen wedstrijdje! Dat maakt die Kurrie er zelf van.Op woensdag 08 augustus 2001 14:34 schreef obsidian het volgende:
[..]
De aktie hier was van een persoon, maar het wedstrijdje duidelijk niet. Dus vandaar users.
zie http://www.scaresoft.nl/vb/showthread.php?s=c8cb94b9f761cbb5d58c1e2651fb2e9d&threadid=1083
Verwijderd
Je zegt dat Traag flamet naar het OF, dat is gewoon niet zo. Lees z'n reply anders nog maar een keertje goed.
Het lijkt er sterk op dat je graag wilt dat-ie dat deed, zodat je hem daarop aan kon spreken.
dat welOp woensdag 08 augustus 2001 14:36 schreef Traag het volgende:
Zijn robth en belegen-kaas dan geen OF users ??
Dacht het wel dus
nou ik zie het als een flame vanwege:Op woensdag 08 augustus 2001 14:38 schreef JvS het volgende:
uibeltje wat is je doel?
Je zegt dat Traag flamet naar het OF, dat is gewoon niet zo. Lees z'n reply anders nog maar een keertje goed.
Het lijkt er sterk op dat je graag wilt dat-ie dat deed, zodat je hem daarop aan kon spreken.
Daarom dus. Omdat een user 1 zieke actie uithaalt worden andere leden benadeeld. Dit is niet correctOp woensdag 08 augustus 2001 13:40 schreef Traag het volgende:
[..]
Maar ff in de gaten houden dan , lijkt idd een éénmansactie
Ik vind dat mods die mogelijkheid zelf moeten hebben, bij dit soort ZEER evidente gevallen. Dit schiet ook niet op wanneer er weer een tweede aan te pas moet komen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Nee, maar ze zeggen ook niet het tegendeel. En ik heb net in de sig van iemand gelezen dat ie maar al te trots is op zijn GoT ban. (belegen_kaas)Op woensdag 08 augustus 2001 14:39 schreef uibeltje het volgende:
[..]
dat welMaar ze zeggen toch niet dat ze het oh zo grappig vinden ofzo?
Dusse... case closed lijkt mij.
En neem het nou maar niet op voor die figuren, krijg jij alleen maar een slechte naam door, en dat zijn ze niet waard.
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()