Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Falk-o
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 16-07-2020
Ik zoek een?
Een smartphone, die een goede camera heeft met een goede batterij. Het scherm mag max 6,5 inch zijn alleen als de smartphone echt goed is mag het scherm iets groter zijn.

Wat is je budget?
Rond de 350 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De dagelijkse dingen te doen. Social media, youtube, etc.. maar ook met een goede camera. Ik speel weinig games.

Welke mobiel heb ik nu?
Huawei p10 lite. Na drie jaar intensief gebruik is de batterij zwak en moet ik hem soms 2x per dag opladen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy A51
Samsung Galaxy A71
Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Xiaomi Mi Note 10 Lite
Xiaomi Mi Note 10

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik hoor graag jullie suggesties en ervaringen met de genoemde toestellen. Alvast bedankt .

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-08 18:24

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16:43
Ik zou de Xiaomi Mi Note 10 Lite nemen, lekker compleet en binnen je budget.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 11:49
Ik zag toevallig net een tweedehands S10 in V&A. Misschien dat dat ook een optie is. Heb je toch net even iets meer toestel dan een A51 / A71 .

( V&A aangeboden: Samsung Galaxy S10 128GB Zwart compleet zgan )

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
swhnld schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:07:
Ik zou de Xiaomi Mi Note 10 Lite nemen, lekker compleet en binnen je budget.
Gezien het gebruik, voldoet de Redmi Note 9 Pro ook prima en hou je 100 euro extra in je zak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Falk-o
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 16-07-2020
Bedankt allemaal! Welke smartphone heeft de beste camera van deze vijf volgens jullie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P3TER_
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 15:18
Falk-o schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:29:
Bedankt allemaal! Welke smartphone heeft de beste camera van deze vijf volgens jullie?
Mi Note 10, no doubt.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16:43
Mi Note 10, maar is wel boven je budget van 350 Euro. Goedkoopste in Pricewatch is 416 Euro.
pricewatch: Xiaomi Mi Note 10 Groen

Voor 383 Euro heb je de LG G8s
pricewatch: LG G8s ThinQ Zwart

En voor 398 Euro de Huawei P30,
pricewatch: Huawei P30 Blauw

Beide hebben een advies in de Best Buy Guide voor toestellen tussen 350-500 Euro.

[Voor 46% gewijzigd door swhnld op 06-07-2020 20:27]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee