Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vervanger van mijn HTC10 waarvan de batterij het laat afweten
Wat is je budget?
300-500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Eigenlijk wat ik nu ook al doe. Veelal browsen, niet gamen, videootje kijken. Ben geen zware gebruiker
Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals ik al heb gezet in de titel, de LG G8s of de Huawei P30. Allebei goed geprijst, camera is voor mij niet erg belangrijk. De P30 heeft de betere accu zo lijkt het wat wel een pluspunt is
Welke vragen heb je hier nog over?
Iedereen geeft aan dat de P30 nog gesupport wordt, maar wil ik een telefoon van een merk waar veel onzeker is voor wat betreft de toekomst. Dat vind ik een moeilijke afweging. Ik leun iets meer naar de P30 denk ik op andere vlakken maar de LG is ook iets goedkoper.
Ik zoek een?
Vervanger van mijn HTC10 waarvan de batterij het laat afweten
Wat is je budget?
300-500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Eigenlijk wat ik nu ook al doe. Veelal browsen, niet gamen, videootje kijken. Ben geen zware gebruiker
Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals ik al heb gezet in de titel, de LG G8s of de Huawei P30. Allebei goed geprijst, camera is voor mij niet erg belangrijk. De P30 heeft de betere accu zo lijkt het wat wel een pluspunt is
Welke vragen heb je hier nog over?
Iedereen geeft aan dat de P30 nog gesupport wordt, maar wil ik een telefoon van een merk waar veel onzeker is voor wat betreft de toekomst. Dat vind ik een moeilijke afweging. Ik leun iets meer naar de P30 denk ik op andere vlakken maar de LG is ook iets goedkoper.