Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aryyra
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 12-06 21:22
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vervanger van mijn HTC10 waarvan de batterij het laat afweten

Wat is je budget?
300-500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Eigenlijk wat ik nu ook al doe. Veelal browsen, niet gamen, videootje kijken. Ben geen zware gebruiker

Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals ik al heb gezet in de titel, de LG G8s of de Huawei P30. Allebei goed geprijst, camera is voor mij niet erg belangrijk. De P30 heeft de betere accu zo lijkt het wat wel een pluspunt is

Welke vragen heb je hier nog over?
Iedereen geeft aan dat de P30 nog gesupport wordt, maar wil ik een telefoon van een merk waar veel onzeker is voor wat betreft de toekomst. Dat vind ik een moeilijke afweging. Ik leun iets meer naar de P30 denk ik op andere vlakken maar de LG is ook iets goedkoper.

Beste antwoord (via aryyra op 07-07-2020 09:38)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De P30 wordt gewoon gesupport door Huawei en Google; de P30 is namelijk ingediend / goedgekeurd voor alle sancties en valt daardoor netjes binnen de lopende / geldende regeltjes.

reviews: Smartphone Best Buy Guide - Juli 2020 gelezen toevallig?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De P30 wordt gewoon gesupport door Huawei en Google; de P30 is namelijk ingediend / goedgekeurd voor alle sancties en valt daardoor netjes binnen de lopende / geldende regeltjes.

reviews: Smartphone Best Buy Guide - Juli 2020 gelezen toevallig?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aryyra
Heb de review ook gelezen inderdaad. Beide staan hoog in de lijst. Dus de keuze is niet veel makkelijker geworden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P3TER_
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 15-06 23:53
Als je een goede accu wilt, kies de Poco F2 Pro.
De Motorola Edge kan ook, die heeft een 90Hz verversingsnelheid, wat fijn is bij browsen en het werkt ook in de UI en bij een heleboel apps. Het maakt overgangen, animaties en bewegende content vloeiender omdat het scherm anderhalf keer zo vaak ververst.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aryyra
Het prijsverschil is wel behoorlijk. Ik kies vaak voor een topmodel van een jaar eerder omdat je dan aardige bang for buck krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P3TER_
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 15-06 23:53
aryyra schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:16:
Het prijsverschil is wel behoorlijk. Ik kies vaak voor een topmodel van een jaar eerder omdat je dan aardige bang for buck krijgt.
Meestal wel, maar ook minder lang software ondersteuning en zaken als draadloos laden en een IP-rating, terwijl je die misschien niet nodig hebt.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True