Mijn vriendin kreeg gisteravond van een random +31 06 nummer een SMS met daarin een link. Het leek op iets van Zalando, waar ze wel vaker iets besteld maar nooit eerder een SMS van had ontvangen. Toevallig dat ik er bij stond toen ze de SMS opende en zonder echt na te denken op het linkje klikte.
Hoe vaak ik dit onderwerp bij haar ook herhaal, was het kwaad al geschied
. Chrome opende waarna ze direct zo'n default rood venster kreeg. Uit schrik zag ik haar gelijk de browser sluiten en het SMS bericht weg gooien.
Ze heeft dit op haar Galaxy S8 geopend en is nu behoorlijk ongerust over wat hier achter weg kan komen. Kan dit kwaad, is het kwaad al geschied als ze zo'n rood venster krijgt te zien & wat zijn nu de juiste stappen om te zetten om er (soort van) zeker van te zijn dat hier verder niets achter weg komt?
Ben benieuwd naar jullie ervaring(en).
Hoe vaak ik dit onderwerp bij haar ook herhaal, was het kwaad al geschied

Ze heeft dit op haar Galaxy S8 geopend en is nu behoorlijk ongerust over wat hier achter weg kan komen. Kan dit kwaad, is het kwaad al geschied als ze zo'n rood venster krijgt te zien & wat zijn nu de juiste stappen om te zetten om er (soort van) zeker van te zijn dat hier verder niets achter weg komt?
Ben benieuwd naar jullie ervaring(en).