Toon posts:

Worm wist token?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Laatst hebben wij de worm- patch op alle IIS servers geinstalleerd. Nu hebben we een probleem met Basic Authentication op de sites die draaien op deze gepatchte servers. Het access token wordt namelijk direct weer gewist. Normaal blijft het token in dezelfde sessie altijd bestaan ( je hoeft niet voor elke handeling opnieuw aan te melden ). Ik wilde vragen of iemand anders deze zelfde problemen heeft en of iemand misschien een oplossing voor me heeft.

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

Is daar nog geen nieuwe patch voor ? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me rot lopen zoeken, maar geen nieuwe patch gevonden. Wel een hoop andere mensen gevonden die dit probleem ook hebben.

Verwijderd

Dan zul je ff op de patch moeten wachten. :+

Verwijderd

Topicstarter
Typisch MS, kan ik eerst wachten tot ze servicepack 9 voor de patch hebben uitgegeven totdat mijn probleem is opgelost? Ik had nog helemaal geen problemen voordat die patch werd gedraaid. Zo lossen ze iets op en krijg je er meer rotzooi voor terug.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 schreef apottjewijd het volgende:
Typisch MS, kan ik eerst wachten tot ze servicepack 9 voor de patch hebben uitgegeven totdat mijn probleem is opgelost? Ik had nog helemaal geen problemen voordat die patch werd gedraaid. Zo lossen ze iets op en krijg je er meer rotzooi voor terug.
Kijk, jij snapt 't ... ;)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 13:05 schreef apottjewijd het volgende:
Ik heb me rot lopen zoeken, maar geen nieuwe patch gevonden.
oh.. naar windowsupdate.com surfen heet tegenwoordig al zoeken?
[b]Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 Zo lossen ze iets op en krijg je er meer rotzooi voor terug.
Kan leuk worden als je dit dan ook weer gepatched hebt >:)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

Deze verhalen sluiten leuk aan op mijn scheldpartijen vandaag :) Richting een NT 4 server 8-)

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 19:33 schreef j3p het volgende:
Deze verhalen sluiten leuk aan op mijn scheldpartijen vandaag :) Richting een NT 4 server 8-)
Bruut! hoe durf je!! Tegen zo'n arme bult hardware staan roepen! Dat een onverlaat (j3p??) besluit hem te verkrachten met een NT 4 install kan hij niks aan doen!!

Het OS is de boosdoener! Maak het een keer bang door 'format c: /q' op het laatste moment af te breken of pak wat geheugen van hem af zodat ie moet zweten om het allemaal gedaan te krijgen!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

Op woensdag 08 augustus 2001 19:57 schreef sproggle het volgende:

[..]

Bruut! hoe durf je!! Tegen zo'n arme bult hardware staan roepen! Dat een onverlaat (j3p??) besluit hem te verkrachten met een NT 4 install kan hij niks aan doen!!
Ik heb nu meer dan 1700 posts op GoT, en jij denkt nog steeds dat ik NT op een server zou installen? :P

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 20:13 schreef j3p het volgende:
Ik heb nu meer dan 1700 posts op GoT, en jij denkt nog steeds dat ik NT op een server zou installen? :P
Bedoel je hier mee te zeggen dat je tijd over houdt om op GoT te posten als je geen NT op servers installeerd? :+

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 20:45 schreef sproggle het volgende:

[..]

Bedoel je hier mee te zeggen dat je tijd over houdt om op GoT te posten als je geen NT op servers installeerd? :+
Ehm je houdt voelde tijd over als je een alternative os gebruikt :D, en dan kan je dus lekker posten op "got" :D

Groetjes posioning

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp als je windows draait dan heb je geen tijd meer over om op got te spelen? :) Wreed was het maar zo! NT4 rulez de pan uit altijd wel wat mee aan de hand. W2k is een stukkkk beter.
Pagina: 1