Hallo iedereen.
Nu mijn moto g6 plus enkele steken laten vallen (camera defect, speaker brak geluid en de batterij haalt geen werkdag meer), is het tijd voor een opvolger. Ik heb hier al vele gelijkaardige topics gezien, maar nooit echt 100% mijn toestellen op m'n wishlist
Ik zoek een?
Android toestel, als vervanging van een moto g6 plus. Dus elk nieuw toestel zal een verbetering zijn denk ik.
Amoled hoeft niet
3.5mm ook niet.
6gb ram minimum
128gb opslag minimum. Al dan niet uitbreidbaar
Batterij die minstens één dag volhoud. Meer is leuk, maar hoeft niet.
Wat is je budget?
Max 300 euro. In het slechtste geval kan ik 350 geven, maar liever niet. Ook koop ik liever in een echte winkel, en niet in een webshop only.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil sowieso een android apparaat. In 90 % van de tijd word het toestel gebruikt voor social media. Maar tijdens de vrije tijd neem ik tijdens natuurwandelingen wat mooie foto's.
Gamen die ik niet echt, maar zou wel graag de optie hebben.
Alles samen zou ik camera op 1 zetten, dan batterylife, en dan processor.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de huawei Nova 5t, mi 9t, of note 9 pro.
Deze laatste is nieuwer, maar ik vind hem misschien te groot.
De selfie camera gebruik ik nooit, in dat opzicht heeft de mi 9t een streepje voor.
Een p30 lite NE is denk ik een stap terug ten opzichte van de Nova?
De p40 lite durf ik niet aan door gebrek aan gms.
Pixel 3a hoor ik veel goeie dingen over, maar ik heb geen klik met dat toestel.
Oppo hoor ik veel goede dingen over, daar sta ik ook voor open, maar daar ken ik geen types van.
Nu mijn moto g6 plus enkele steken laten vallen (camera defect, speaker brak geluid en de batterij haalt geen werkdag meer), is het tijd voor een opvolger. Ik heb hier al vele gelijkaardige topics gezien, maar nooit echt 100% mijn toestellen op m'n wishlist
Ik zoek een?
Android toestel, als vervanging van een moto g6 plus. Dus elk nieuw toestel zal een verbetering zijn denk ik.
Amoled hoeft niet
3.5mm ook niet.
6gb ram minimum
128gb opslag minimum. Al dan niet uitbreidbaar
Batterij die minstens één dag volhoud. Meer is leuk, maar hoeft niet.
Wat is je budget?
Max 300 euro. In het slechtste geval kan ik 350 geven, maar liever niet. Ook koop ik liever in een echte winkel, en niet in een webshop only.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil sowieso een android apparaat. In 90 % van de tijd word het toestel gebruikt voor social media. Maar tijdens de vrije tijd neem ik tijdens natuurwandelingen wat mooie foto's.
Gamen die ik niet echt, maar zou wel graag de optie hebben.
Alles samen zou ik camera op 1 zetten, dan batterylife, en dan processor.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de huawei Nova 5t, mi 9t, of note 9 pro.
Deze laatste is nieuwer, maar ik vind hem misschien te groot.
De selfie camera gebruik ik nooit, in dat opzicht heeft de mi 9t een streepje voor.
Een p30 lite NE is denk ik een stap terug ten opzichte van de Nova?
De p40 lite durf ik niet aan door gebrek aan gms.
Pixel 3a hoor ik veel goeie dingen over, maar ik heb geen klik met dat toestel.
Oppo hoor ik veel goede dingen over, daar sta ik ook voor open, maar daar ken ik geen types van.