Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Weimnova
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 19-07-2020
Hallo iedereen.
Nu mijn moto g6 plus enkele steken laten vallen (camera defect, speaker brak geluid en de batterij haalt geen werkdag meer), is het tijd voor een opvolger. Ik heb hier al vele gelijkaardige topics gezien, maar nooit echt 100% mijn toestellen op m'n wishlist

Ik zoek een?
Android toestel, als vervanging van een moto g6 plus. Dus elk nieuw toestel zal een verbetering zijn denk ik.
Amoled hoeft niet
3.5mm ook niet.
6gb ram minimum
128gb opslag minimum. Al dan niet uitbreidbaar
Batterij die minstens één dag volhoud. Meer is leuk, maar hoeft niet.

Wat is je budget?
Max 300 euro. In het slechtste geval kan ik 350 geven, maar liever niet. Ook koop ik liever in een echte winkel, en niet in een webshop only.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil sowieso een android apparaat. In 90 % van de tijd word het toestel gebruikt voor social media. Maar tijdens de vrije tijd neem ik tijdens natuurwandelingen wat mooie foto's.
Gamen die ik niet echt, maar zou wel graag de optie hebben.
Alles samen zou ik camera op 1 zetten, dan batterylife, en dan processor.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de huawei Nova 5t, mi 9t, of note 9 pro.
Deze laatste is nieuwer, maar ik vind hem misschien te groot.
De selfie camera gebruik ik nooit, in dat opzicht heeft de mi 9t een streepje voor.

Een p30 lite NE is denk ik een stap terug ten opzichte van de Nova?
De p40 lite durf ik niet aan door gebrek aan gms.

Pixel 3a hoor ik veel goeie dingen over, maar ik heb geen klik met dat toestel.

Oppo hoor ik veel goede dingen over, daar sta ik ook voor open, maar daar ken ik geen types van.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 10:36
Dus je wilt
1) minimaal 6 GB ram
2) goede camera
3) minimaal 1 dag (minst grote probleem)
4) een game processor (800 snapdragon)

En dat alles voor onder 300 euro?

Kijk eens op kimovil voor Chinese modellen, die je dan vanuit daar koopt. Want de prijzen in NL zijn stuk hoger.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P3TER_
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 14-06 16:03
99ruud99 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:05:
Dus je wilt
1) minimaal 6 GB ram
2) goede camera
3) minimaal 1 dag (minst grote probleem)
4) een game processor (800 snapdragon)

En dat alles voor onder 300 euro?

Kijk eens op kimovil voor Chinese modellen, die je dan vanuit daar koopt. Want de prijzen in NL zijn stuk hoger.
SD 720G/730(G) of hoger moet ook wel voldoen denk ik. 1 dag accuduur heeft eigenlijk elke telefoon bij normaal tot licht intensief gebruik.

@Weimnova
-Xiaomi Mi Note 10 Lite
-Realme 6 Pro

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adriaan84
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 10-06 09:03
6gb zou leuk zijn... maar je zal niet toekomen met je budget.
4gb kan misschien wel voldoende zijn op een Android one versie (geen bloatware).
ik kocht net een Motorola Moto G Pro. Juist 300 euro.
eventueel wat goedkoper is de Motorola Moto G8 plus. maar dan heb je 'maar' 64gb opslag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
adriaan84 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:50:
6gb zou leuk zijn... maar je zal niet toekomen met je budget.
4gb kan misschien wel voldoende zijn op een Android one versie (geen bloatware).
ik kocht net een Motorola Moto G Pro. Juist 300 euro.
eventueel wat goedkoper is de Motorola Moto G8 plus. maar dan heb je 'maar' 64gb opslag.
Natuurlijk is er wel 6gb binnen dat budget. Zelfs 8gb kan.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True