Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 20:41
Hoi, ik ben op zoek naar een nette oplossing om een tablet met power aan de muur te bevestigen. Ik kan alleen wat vinden uit de US wat er prima uit ziet https://makesbymike.com/. Op zich prima, maar ik heb niet perse zin in die achterlijke handlingskosten van de douane.
Weet iemand of er zoiets beschikbaar is in de EU?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54
Dat is er zeker - ik heb onlangs mijn iPad mini 2 aan de muur bevestigd met een mount van een Nederlandse webshop (Heckler Design Windfall, is wel Amerikaanse makelij - die is niet goedkoop maar er zijn wel goedkopere alternatieven). Wat voor tablet heb je?

[ Voor 14% gewijzigd door GR1221 op 05-07-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
Keuze tablet nog niet gemaakt, wil eerste zeker zijn dat er een goede muur oplossing voor is, wel de voorkeur voor Android en 10inch+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
Ik kom via zoekopdracht heckler idd op allerlei niet eerder gevonden webshops uit :) maar prijzen kijken allemaal toch snel richting de 150€ te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
Moet 'ie er ook weer af kunnen? Anders een willekeurig plaatje aan de muur schroeven en wat hi-tack kit en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:56

g0tanks

Moderator CSA
Wat dacht je van iets magnetisch zoals dit? https://nl.aliexpress.com/item/32812106293.html

Alleen de oplaadkabel moet je dan zelf nog wegwerken met een kabelgootje.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

@Forza11 zoek even op "smart phone zonder accu" ... komt er op neer dat je de accu vervangt door een "usb" laadkabel stroom eraf = tablet uit.

Je wilt niet een opbollende accupack die vervolgens in de fik vliegt op de muur bevestigen.. niet erg brandveilig.

om het aan de muur te bevestigen kan je ipv de accu gelijk wat sterke magneten op de plek v.d accu met epoxy/2 componentenlijm ofzo vast zetten ..

Om het aan de muur te bevestigen is dan de rest een eitje .. immers alleen een metalen plaat ofzo aan de muur is voldoende .. maar wil je voorkomen dat iemand het erafstoot tja .. denk dan aan een auto tablet houder ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Als je een goedkope android tablet neemt idd zorgen dat ie zonder accu werkt. Dat soort brandgevaarlijk spul vastmaken is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
vso schreef op maandag 6 juli 2020 @ 01:12:
@Forza11 zoek even op "smart phone zonder accu" ... komt er op neer dat je de accu vervangt door een "usb" laadkabel stroom eraf = tablet uit.

Je wilt niet een opbollende accupack die vervolgens in de fik vliegt op de muur bevestigen.. niet erg brandveilig.

om het aan de muur te bevestigen kan je ipv de accu gelijk wat sterke magneten op de plek v.d accu met epoxy/2 componentenlijm ofzo vast zetten ..

Om het aan de muur te bevestigen is dan de rest een eitje .. immers alleen een metalen plaat ofzo aan de muur is voldoende .. maar wil je voorkomen dat iemand het erafstoot tja .. denk dan aan een auto tablet houder ..
Laptops werken standaard zonder accu ook (of is dat mijn Thinkpad bias?). Tablets niet? Nja, mijn smartphones weer niet, of zeer kortstondig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
Bedankt voor de reacties. Ik zoek vooral iets wat mooi afgewerkt is, dus de tablet zo aan de muur plakken of met een soort houder is het niet helemaal. Accu verwijderen en rechtstreeks op power aansluiten is een goed idee, maar ik vraag me af of dit nodig is voor bij Samsung tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Forza11 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:47:
Bedankt voor de reacties. Ik zoek vooral iets wat mooi afgewerkt is, dus de tablet zo aan de muur plakken of met een soort houder is het niet helemaal. Accu verwijderen en rechtstreeks op power aansluiten is een goed idee, maar ik vraag me af of dit nodig is voor bij Samsung tablets.
elke tablet .. is dit nodig

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
vso schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 00:25:
[...]

elke tablet .. is dit nodig
ik zou het ook een hele ander kant op kunnen gooien en gewoon zoiets kopen:
https://nl.aliexpress.com...4571-887f-11a68edb6792-22

dan nog even kijken of ik een android versie op een pi kan krijgen of iets dergelijks.... uiteindelijk wil ik het primair gebruiken voor actiontiles, maar het zou ook mooi zijn als ik spotify kan bedienen, dus een android achtige OS is top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Forza11 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 17:06:
[...]

ik zou het ook een hele ander kant op kunnen gooien en gewoon zoiets kopen:
https://nl.aliexpress.com...4571-887f-11a68edb6792-22

dan nog even kijken of ik een android versie op een pi kan krijgen of iets dergelijks.... uiteindelijk wil ik het primair gebruiken voor actiontiles, maar het zou ook mooi zijn als ik spotify kan bedienen, dus een android achtige OS is top.
ik heb wel wat gezeik gehad met android op een RPI .. theorie werkt het wel maar was niet vooruit te branden in de praktijk .. bug is bij mijn weten nog niet opgelost ..

Dus ik zou wel ff onderzoeken maar je hebt ook andere boardjes geschikt voor android maar inderdaad je idee kan ook DUH maar was natuurlijk niet je vraag :)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
Nee klopt was idd niet de vraag :) tablet lijkt me de weg van het minste gesleutel, maar die 'no battery' mod blijkt wat complexer dan ik dacht, daarnaast werk het niet altijd... Ik wil een nette touchscreen aan de muur hebben en ik realiseer me dat ik ruimte heb aan de andere kant van de kabel leiding, dus ik kan een pi oid kwijt. Heb je nog andere opties die hiervoor zouden werken? Bij voorkeur is het een android os
Pagina: 1