Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HP ENVY 5020 printer print niet vanaf internet.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yvonne Eveline
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2020
Hallo Tweakerianen, ik zit met een dingetje waar ik al vanaf vrijdagavond zoet mee ben.
Ik heb een nieuwe printer en die deed het perfect, tot ik het advies kreeg om in Windows 10 de tijdelijke bestanden te verwijderen en toen ik dat had gedaan kon ik ineens niet meer printen vanaf internet, dus er is een bestand weg dat ik daarvoor nodig heb
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
HP computer op Windows10, HP ENVY 5020 printer
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles wat je maar bedenken kunt.
Printer opnieuw geïnstalleerd.
Netwerk vernieuwd.
Printer in Chrome geregistreerd.
Chrome printerapp erbij.
In 4 browsers geprobeerd
...
Is er ergens een wizzard die raad weet?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True