Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Lenovo K6] met google agenda app synct niet naar calendar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-06 15:16
Mijn vriendin heeft een Samsung A41 gekocht, maar het viel op ons op dat de agenda helemaal leeg is, terwijl sycnhronisatie aanstaat. Ik heb vervolgens gekeken op calendar.google.com maar die is ook helemaal leeg.

Op de Lenovo K6 staat synchronisatie gewoon aan, google agenda opslag staat aan en alles lijkt zoals het hoort. Cache legen heeft ook al niet geholpen, net zo min als ruimte vrij maken op het toestel. Ik kan moeilijk de app opnieuw installeren of ipv cache de data opschonen want dan ben ik alles kwijt. Dus heb ik alles wat hier staat geprobeerd behalve de clear data.

Wie heeft de gouden tip? Geprobeerd om al in contact te komen met google klantenservice maar nergens een telefoonnummer of iets dergelijks kunnen vinden :-(

EDIT: Ik ben er al achter. Schijnbaar schrijft de google agenda app de afspraken op het lokale "lenovo K6" account op de telefoon en synct het niet met het gmail account.

Als iemand DE tip heeft hoe deze om te zetten zou dat heel fijn zijn ;-)

[Voor 13% gewijzigd door onnaj op 05-07-2020 14:42]

Beste antwoord (via rens-br op 06-07-2020 12:00)

• onnaj
Ze gebruikt gewoon de Google calendar app en geen ingebakken app.

Probleem heeft zich vreemd genoeg vanzelf opgelost. In de nieuwe telefoon heeft ze één nieuwe afspraak gemaakt en ineens is de agenda gevuld met alle afspraken

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Animalcommencal
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
Ik zou in principe de standaard Google Calendar gebruiken i.p.v. van een meegeleverde app.

Zo te lezen is je Google agenda leeg, dus valt er ook niks te syncen. Geen idee waar je je afspraken neer hebt gezet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• onnaj
Ze gebruikt gewoon de Google calendar app en geen ingebakken app.

Probleem heeft zich vreemd genoeg vanzelf opgelost. In de nieuwe telefoon heeft ze één nieuwe afspraak gemaakt en ineens is de agenda gevuld met alle afspraken

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True