There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Meestal kan je de extra connectors alleen voor harddisks voor RAID-configs gebruiken.
Ik heb al langere tijd RAID (RAID-0) en het bevalt mij prima. Niet op mobo, maar via (een van de eerste) Promise Fasttrak-100 controller
Ik heb al langere tijd RAID (RAID-0) en het bevalt mij prima. Niet op mobo, maar via (een van de eerste) Promise Fasttrak-100 controller
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
volgens mij kan je met behulp van de search
http://gathering.tweakers.net/forum/find
hier erg veel over vinden...
http://gathering.tweakers.net/forum/find
hier erg veel over vinden...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ik heb zojuist een mobo met RAID 0 (A7V133)gekocht, maar dat was niet de reden.
Om RAID te gebruiken heb je 2 dezelfde hd's nodig, RAID 0 zorgt er dan voor dat de data parallel weggeschreven wordt en dit geeft een snelheidswinst van ongeveer 70%
Je hebt ook nog RAID 0+1, dan heb je een simpel gezegd een backup hd.
De Promise RAID controller op mijn mobo ondersteunt ook ATA100... kan dus gewoon extra hd's aan hangen.
Om RAID te gebruiken heb je 2 dezelfde hd's nodig, RAID 0 zorgt er dan voor dat de data parallel weggeschreven wordt en dit geeft een snelheidswinst van ongeveer 70%
Je hebt ook nog RAID 0+1, dan heb je een simpel gezegd een backup hd.
De Promise RAID controller op mijn mobo ondersteunt ook ATA100... kan dus gewoon extra hd's aan hangen.
Bedankt voor de info (Vooral jij Flat!
)
Dus als ik het goed begrijp heb ik met mijn 2 15 GB schijven in RAID 0 nog steeds 30 GB aan totale ruimte en heb ik een merkbare snelheids winst?
Dus als ik het goed begrijp heb ik met mijn 2 15 GB schijven in RAID 0 nog steeds 30 GB aan totale ruimte en heb ik een merkbare snelheids winst?
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
de search gebruiken kan nooit kwaadOp woensdag 08 augustus 2001 12:10 schreef Drobanir het volgende:
Bedankt voor de info (Vooral jij Flat!)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Pagina: 1