You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Vraag
Alle reacties
Als je niet veel geneuzel wil voor een redelijk lage prijs als eerste printer zou ik de Prusa Mini kopen. En een fles geduld. Ze leveren pas in september
Wil je wat groter en durf je wel wat geneuzel aan, dan is daar Creality, ook voor weinig.
reviews: Creality CR-6SE - 3d-printen zonder zorgen over bijzaken
Als je echt twee kleuren wilt gaan printen kun je de prusa mk3s* nemen, daar kun je later een multi-material upgrade bij kopen. Je success met multi-material kan varieren. De mk3s is over het algemeen een prima ding, maar er zijn wat puntjes. Hij is duurder dan de Chinese, maar wel uit Europa. Maar daarvoor krijg je wel korting op prusament filament. (als je hebt direct bij prusa koopt)
Er zijn tientallen printers te koop, mede omdat het niet zo enorm complexe dingen zijn. Maar dat betekent ook dat er veel troep te koop is. Een aandachtspuntje voor apparaten die je waarschijnlijk lange tijd aan hebt, ook als je even niet kijkt.
[3D Printer] Creality Ender ervaringen
Ik kan geen topic vinden over de prusa i3, die was er volgens mij wel?
*eigenaar prusa mk3s, dat in elkaar zetten is prima te doen met de handleiding en de haribo beertjes.
Wil je wat groter en durf je wel wat geneuzel aan, dan is daar Creality, ook voor weinig.
reviews: Creality CR-6SE - 3d-printen zonder zorgen over bijzaken
Als je echt twee kleuren wilt gaan printen kun je de prusa mk3s* nemen, daar kun je later een multi-material upgrade bij kopen. Je success met multi-material kan varieren. De mk3s is over het algemeen een prima ding, maar er zijn wat puntjes. Hij is duurder dan de Chinese, maar wel uit Europa. Maar daarvoor krijg je wel korting op prusament filament. (als je hebt direct bij prusa koopt)
Er zijn tientallen printers te koop, mede omdat het niet zo enorm complexe dingen zijn. Maar dat betekent ook dat er veel troep te koop is. Een aandachtspuntje voor apparaten die je waarschijnlijk lange tijd aan hebt, ook als je even niet kijkt.
[3D Printer] Creality Ender ervaringen
Ik kan geen topic vinden over de prusa i3, die was er volgens mij wel?
*eigenaar prusa mk3s, dat in elkaar zetten is prima te doen met de handleiding en de haribo beertjes.
[Voor 9% gewijzigd door jeroen3 op 04-07-2020 23:29]
Ik ben momenteel aan het kijken voor Creality 3D Creality Ender-5 Plus deze ziet er leuk uit en ik vind de print kwaliteit netjes. Ook hou ik er van dat het bed zelf leveled.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
1) Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.
Move OH -> CAA
2) CAA beleid
Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.
Move OH -> CAA
2) CAA beleid
Bij dezen.Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Soittakaa Paranoid!
Dit topic is gesloten.