Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bluetooth problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LottevdH
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 03-02 10:43
Ik heb recent een Lenovo Tab M10 Plus tablet aangeschaft alleen heb ik wat problemen ondervonden wat betreft de bluetooth.
Ik wil mijn tablet connecten met mijn JBL T460BT koptelefoon. Het connecten gaat prima, alleen als ik muziek afspeel hapert het geluid constant.
Nu heb ik al geprobeerd om de tablet opnieuw op te starten, ik heb mijn wifi en bluetoothconnectie gereset en ik heb gecheckt of het aan de tablet of aan de koptelefoon ligt. Als ik mijn koptelefoon aan mijn telefoon koppel en muziek afspeel zijn er geen problemen. Dus ik ga ervan uit dat er iets in de instellingen misschien niet helemaal klopt.

Heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen?

Alle reacties

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Settings > Apps > Device Care > Battery > Three Dots (top right) > Sleeping Apps

music apps were on the list.
Is dit ook bij jou het geval?

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LottevdH
Mijn instellingen zien er waarschijnlijk net wat anders uit, ik kan device care namelijk niet vinden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

LottevdH schreef op zondag 5 juli 2020 @ 01:23:
Mijn instellingen zien er waarschijnlijk net wat anders uit, ik kan device care namelijk niet vinden
Dat kan zeker. Op mijn telefoon noemen ze het sluimerende apps. Even kijken dus bij de batterijinstellingen.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LottevdH

Bij de batterijinstellingen zie ik alleen dit staan, ik heb ook nog verder gezocht in de instellingen naar sluimerapps of iets dergelijks, ik kan het alleen niet vinden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LottevdH
Ik denk dat het probleem ligt bij het feit dat mijn tablet bluetooth 5 heeft en mijn koptelefoon bluetooth 4. Maar het lijkt mij dat dit toch gewoon samen moet werken?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True