Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Airpod pro's 'zien' elkaar niet meer

Pagina: 1
Acties:

• ETH0.1
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 28-05 18:24
Mijn airpods waren leeg (althans dat denk ik), heb ze aan de lader gehangen, maar nu zit ik een hele rare situatie.

Als ik mijn airpods pro case open flip gaat het oranje ledje op de voorkant knipperen.

15 seconde reset doet niets (lampje blijft oranje knipperen)

Haal ik ze beide eruit, case weer dicht. 10 seconde later weer open
Linker airpod er in, lampje brandt groen, rechter erin: lampje knippert oranje

Doe ik het andersom dan gebeurd er hetzelfde:
Haal ik ze beide eruit, case weer dicht. 10 seconde later weer open
Rechter airpod er in, lampje brandt groen, linker erin: lampje knippert oranje.

Geprobeerd de linker airpod er in te doen, reset, rechter erbij: oranje gaat weer knipperen
Andersom exact hetzelfde.

Linker nogmaals gereset, zonder dat de rechter in het doosje te hebben, gekoppeld aan mijn iPhone, linker airpod werkt
rechter gereset op dezelfde manier, ook deze werkt maar zie nu als bluetooth naam: 'airpod van ... #2'

Beide werken dus 100% alleen kan ik ze niet beide tegelijkertijd gebruiken.

Ik heb me rot gezocht maar kan geen oplossing vinden.

Wie weet de gouden truuk?

btw: het kan niet zijn dat ik ze perongeluk verwisselt heb met een set van iemand anders

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23-06 08:25

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Fix for those stuck on flashing amber
I recently got a new pair of gen 2 airpods. But after a few hours they started to flash amber. I couldn’t find a single fix anywhere. Thanks to someone on discord I was able to find a fix that works

1. Leave your airpods closed for 30 minutes (phone without blue tooth)

2. Press the button in the back for about 10-15 second until you get a white light

3. Keep pressing the button until you’re airpods flash amber 3 times indicating that they have been reset (make sure your phone is turned off)

4. Turn your phone on, turn bluetooth, and connect.

5. If the problem persists I recommend going to the apple store to exchange for a replacement case I hope I’m able to help people out because I spent over 8 hours trying to figure out how to fix my airpods!

Kort gegoogled, stap 1 tot 4 nog eens doen met je toestel uit. If not stap 5 maar das wel naatje

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• ETH0.1
SpoekGTi schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 20:43:
Fix for those stuck on flashing amber
I recently got a new pair of gen 2 airpods. But after a few hours they started to flash amber. I couldn’t find a single fix anywhere. Thanks to someone on discord I was able to find a fix that works

1. Leave your airpods closed for 30 minutes (phone without blue tooth)

2. Press the button in the back for about 10-15 second until you get a white light

3. Keep pressing the button until you’re airpods flash amber 3 times indicating that they have been reset (make sure your phone is turned off)

4. Turn your phone on, turn bluetooth, and connect.

5. If the problem persists I recommend going to the apple store to exchange for a replacement case I hope I’m able to help people out because I spent over 8 hours trying to figure out how to fix my airpods!

Kort gegoogled, stap 1 tot 4 nog eens doen met je toestel uit. If not stap 5 maar das wel naatje
geprobeerd maar werkte niet, blijft oranje knipperen, had de case wel aan de lader liggen weet niet of dat uitmaakt
Ga het nu nogmaals proberen maar dan zonder de lader

Ik laat het horen, bedankt in ieder geval, deze was ik nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ETH0.1
nope, dat was het helaas niet, blijft oranje/amber knipperen

Hopelijk heeft iemand anders nog een gouden idee, anders stuur ik ze op voor reparatie

[Voor 42% gewijzigd door ETH0.1 op 05-07-2020 00:32]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ETH0.1
schiet mij maar lek, gister avond in het doosje, blijft oranje knipperen

zojuist nog een keer geprobeerd en nu was het doosje bij openen groen, knopje ingehouden en ze koppelde met de telefoon.

probleem opgelost, al heb ik geen idee hoe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23-06 08:25

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Welkom in de ICT ;)

Maar fijn dat het is opgelost

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True