Dit klinkt misschien als een onzinnige vraag want het antwoord zou waarschijnlijk luiden: "waar het spel op dat moment het goedkoopst is te verkrijgen". Maar... sinds Steam een aantal games is gaan censureren op inhoud (niet altijd direct bij/na de release) vraag ik mij af of een platform van de ontwikkelaar zelf geen verstandigere keuze is. The Witcher zou ooit ook zijn gecensureerd op Steam maar niet op GOG (CD Projekt RED is eigenaar van zowel GOG als The Witcher games). Uiteraard heb ik graag zoveel mogelijk games op één platform maar met Rockstar launcher heb ik ook geen ervaring en vraag me af of dit technisch adequaat is en beschikt over voor de hand liggende nuttige features (ik weet dat ze cloud saves ondersteunen). Normaal gesproken zou het mij niet boeien maar RDR2 heeft zo'n 100 uur aan gameplay. De prijs is voor deze vraag niet relevant.
EDIT: Ik kom er net achter dat ook op Steam dat er achter de schermen gewoon gebruik wordt gemaakt van de Rockstar launcher. Dan kan ik het spel net zo goed op dat platform gebruiken. Bron: nieuws: Red Dead Redemption 2 komt volgende week uit op Steam (zie de comment sectie). Dit topic kan op slot.
EDIT: Ik kom er net achter dat ook op Steam dat er achter de schermen gewoon gebruik wordt gemaakt van de Rockstar launcher. Dan kan ik het spel net zo goed op dat platform gebruiken. Bron: nieuws: Red Dead Redemption 2 komt volgende week uit op Steam (zie de comment sectie). Dit topic kan op slot.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2020 22:27 ]