Hulp nodig bij triple curved monitor setup

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• socomhunter
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-06-2025
Dag allemaal

Ik zit al een tijdje met een klein "probleempje" wat mijn monitors betreft.
Ik heb 3 monitors gekocht maar zou deze graag op 1 lijn hebben en dat ze mooi op elkaar aansluiten. Maar ik denk dat de standaarden van de monitors niet 100% gelijk zijn omdat ik ze onmogelijk in een perfecte halve cirkel kan plaatsen.

Ik zoek eigenlijk een oplossing (monitor stand of zo) waardoor ik deze 3 schermen toch mooi uitgelijnd op mijn bureau kan plaatsen.

Ik heb al 1 monitor stand geprobeerd maar die was echt niet te regelen. De armen vlogen gewoon alle kanten op & ze bleven gewoon niet zoals ik wou (pricewatch: LogiLink Triple alumium monitor desk mount

Het grootste probleem is eigenlijk dat de 3 schermen 27 inch zijn & curved. Dat laatste is de grote boosdoener voor dit probleem omdat ik denk dat een gewone monitor stand niet goed overeen zou komen voor de schermen wegens het curved design. Ik heb 3x deze monitor (pricewatch: Samsung C27RG50FQU Zwart)

Wat betreft budget heb ik niet echt een maximum bedrag. Zolang het mijn probleem oplost ben ik wel bereid wat meer neer te leggen. Ook merk is van mij geen belang.

Hieronder een foto van mijn monitors & het probleem dat ik wil oplossen:
https://prnt.sc/tbs19f

Alle reacties

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:45
Heb je nog hulp nodig? Aan je foto te zien lijkt het of je schermen wat naar voren hellen. Zitten de voeten wel goedvast?
Zelf had ik hetzelfde probleem met een slechte triple monitor-standaard, al waren mijn schermen niet gecurved maar wel erg zwaar. Ik heb daarom tweedehands drie enkelvoudige monitorarmen gekocht, van een professioneel/zakelijk merk (Ergotron). Dit was wel iets duurder, maar het is veel stabieler en de schermen blijven in elke gewenste posietie netjes op hun plek.

• socomhunter
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-06-2025
hey

Ja de standaarden stonden goed vastgeklikt maar heb net als jij 3 verschillende monitor armen genomen & nu staan ze al een stuk beter :) gelukkig heb ik een hoop ruimte op men bureau voor heel die setup (het is ook eigenlijk een gewone tafel) xD

Dit topic mag eigenlijk dicht. Was vergeten dat ik dit uberhaupt nog open had aangezien er geen reacties kwamen :p