Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• FP93
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 23-01 12:10
Ik zoek een?
Smartphone als opvolger van mijn Samsung galaxy s6. Ik heb deze telefoon sinds 2015 en hij gaat het binnenkort begeven ben ik bang. Ik ben opzoek naar een Android smartphone met een goede camera en een goede batterijduur.

Wat is je budget?
Max. 600 euro maar ik wil liever rond de 500 euro blijven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Foto's te maken, spelletjes te spelen, social media te gebruiken, browsen etc.
Ik zoek een smartphone voor intensief gebruik. Daarom heb ik in 2015 het flagship model gekocht. Dat zou nu de s20 zijn maar dat laat mijn budget helaas niet toe.
Een goede camera is een must. De camera van mijn s6 vind ik goed dus een nieuw toestel moet minstens een vergelijkbare camera hebben. Ik maak weinig selfies dus de selfie camera is minder belangrijk.

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung bevalt me goed maar ook een toestel met meer stock android zou ik fijn vinden. Zelf denk ik over de s10 maar ik heb begrepen dat de batterijduur hiervan het eind van de dag niet haalt. Daar word ik met mijn huidige telefoon gek van dus dat is wel een afknapper. Dan zou de s10+ nog een optie kunnen zijn maar deze is vrij groot en duur.
Een OnePlus toestel (6t, 7, 7t etc.) zou kunnen maar daarvan vind ik de ondermaatse camera een groot nadeel.
Ik heb een tijdje de Huawei p30 pro overwogen maar dat is door de recente ontwikkelingen rondom dit merk geen optie meer.
Eigenlijk zoek ik dus een vergelijkbaar toestel als de p30 pro maar dan niet van Huawei, of een telefoon als de s10 met een betere batterij.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik hoor graag jullie suggesties en ervaringen met de genoemde toestellen. Alvast bedankt :)

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10:14
S10 Lite is nog te overwegen, is dit jaar uitgekomen en in je budget (onder 500 Euro) en grotere accu. Reviews zijn positief.
https://tweakers.net/smar...ite_p1087088/vergelijken/

• FP93
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 23-01 12:10
swhnld schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 18:31:
S10 Lite is nog te overwegen, is dit jaar uitgekomen en in je budget (onder 500 Euro) en grotere accu. Reviews zijn positief.
https://tweakers.net/smar...ite_p1087088/vergelijken/
Hier heb ik naar gekeken maar hij is wel erg groot. Nog groter dan de s10+ en de note 10. Dat vind ik toch te groot.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10:14
Dan een hele andere richting, Realme X50 pro al bekeken?

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 10:48

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

S10e?

We salute the rank, not the man.

• P3TER_
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 14-06 16:03
Xiaomi Mi Note 10?
Flinke accu en een zeer goede camera.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True