Instagram heeft me geblokkeerd maar waarom?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-05 11:48
Hi,

2 jaar geleden heb ik een instagram account aangemaakt om een artikel te lezen, daarna vrijwel nooit meer iets mee gedaan, Ik weet geeneens wat voor een social media site intagram is. Nu wil ik inloggen en krijg de melding:

Your account has been disabled for violating our terms: http://instagram.com/about/legal/terms/

Enige uitleg en onderbouwing zou ik wel op prijs stellen, aan deze melding kan ik niets.

Ik heb een heel ingewikkeld passwoord dus denk niet aan een hack. Ik wil weten waarvan ik wordt beschuldigd want ik voel me beledigd, maar deze mogelijkheid kan ik niet vinden.

Iemand een idee waarom ik deze melding krijg, Misschien omdat ik te weinig gebruik maak van Instagram ? en hoe ik een reden van de uitsluiting kan vinden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:20

Osxy

Holy crap on a cracker

Graag normaal reageren zonder suggestieve toon.

[ Voor 70% gewijzigd door g0tanks op 04-07-2020 17:05 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Osxy schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:20:
Wat zei Instagram toen je contact opnam?
Was ik maar zover, Ik weet niet hoe ik in contact kan treden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-05 21:13
Lmgty-linkjes zijn ongewenst op het forum. Geef bij voorkeur een direct antwoord of reageer niet.

[ Voor 96% gewijzigd door g0tanks op 04-07-2020 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:13
Als je Instagram-account is uitgeschakeld, wordt hierover een bericht weergegeven wanneer je je probeert aan te melden. Accounts die zich niet houden aan onze communityrichtlijnen of gebruiksvoorwaarden kunnen zonder waarschuwing worden uitgeschakeld. We raden je aan de communityrichtlijnen zorgvuldig te raadplegen, alsmede de berichten zijn geplaatst met de accounts die je hebt gemaakt. Houd er rekening mee dat we een account dat herhaaldelijk de richtlijnen voor de community of gebruiksvoorwaarden schendt, permanent kunnen verwijderen.

Als je denkt dat je account ten onrechte is uitgeschakeld, kun je bezwaar maken tegen de beslissing door de app te openen, je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren en de instructies op het scherm te volgen.

Als je geen bericht over de uitschakeling ziet, heb je waarschijnlijk te maken met een aanmeldprobleem. Als je is verwijderd met je wachtwoord door jou of iemand anders, is er geen manier om het account te herstellen. Je kunt een nieuw account maken met hetzelfde e-mailadres dat je eerder hebt gebruikt, maar je kunt niet dezelfde gebruikersnaam registreren.

Zie je instructies in het scherm als je je probeert aan te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
het enige bericht dat ik zie is die ik noemde in de openingspost

Your account has been disabled for violating our terms: http://instagram.com/about/legal/terms

Daar wordt ik niet wijzer van, Ik blijk de app te moeten installeren om meer info te krijgen, dat ben ik nu aan het doen,

later..............

De app erop gezet en de apeal wizard gevolgd en hij accepteert mijn gebruikersnaam niet, dat blijkt iets anders te zijn dan de naam waarmee ik inlog en ik niet kan achterhalen :-(, Instagram maakt het je wel gemakkelijk.

nog later

een nieuw account gemaakt en gezocht naar mezelf, maar niet gevonden omdat ik geblokkeerd ben, visuele cirkel.

[ Voor 53% gewijzigd door pandit op 04-07-2020 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Zou het kunnen dat IG via het FB product- en partnernetwerk aan informatie is gekomen die ze deed concluderen dat je hun terms overtreden hebt?

Uit hun privacybeleid:
We verzamelen, gebruiken en delen de gegevens die we hebben, op de hierboven beschreven manieren:
indien nodig, om te kunnen voldoen aan onze Facebook-servicevoorwaarden of Instagram-gebruiksvoorwaarden;

En kijkende naar de IG terms, die uiteraard eenzijdig zijn opgesteld, zijn er nogal wat zaken waar ze aanstoot aan kunnen nemen.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:50

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Het zou kunnen dat je account misschien toch gekraakt is. Heb je misschien ingelogd op een fake Instagram pagina, waarmee jouw wachtwoord bij internetcriminelen bekend is?

Misschien hebben ze wel misbruik gemaakt van jouw Instagram profiel, en daar allemaal verboden content op gezet, waarna Instagram op zijn beurt het account blokkeert.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontini
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:15
Dit is mij begin deze week overkomen. Geen ramp, maar wel vervelend. Ik gebruik een password manager en doe absoluut geen gekke dingen op Instagram. Paar posts, af en toe een story af en toe iets liken. Lijkt mij een false positive vanuit een of ander algoritme.

Nu verschillende formulieren ingevuld (foto opgestuurd met code op een stukje papier etc.) maar al 5 dagen geen reactie. Kan soms maanden duren en het enige wat je kunt doen is wachten. Heb jij je account ooit teruggekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Bedankt voor je reactie. Ik had het erbij gelaten en nu kan ik gewoon inloggen. Niet dat ik veel met Instagram doe.
Pagina: 1