Toon posts:

Op zoek naar dubbele wandcontactdoos met USB

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• WayLikeMark
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18:20
Beste mede tweakers,

Al geruimte tijd ben ik op zoek naar een dubbelstopcontact met USB maar dan ongeaard. Het maakt daarbij niet zo gek veel uit of er een stopcontact is gemengd met meerdere USB punten, meer dan 2 in dat geval. Maar ook 2 stopcontacten met twee USB’s is hartstikke prima.

Ik heb maar een gat voor inbouw stopcontacten en er is geen aarde op deze groep. Dus twee inbouwmodules met een dubbel afdekraam is helaas geen (gemakkelijke) oplossing.

Ik heb er een gevonden op 2usb.nl maar deze is helaas geaard. Heeft iemand tips waar ik zoiets kan vinden maar dan zonder aarde?
...

Alle reacties

• Kvn
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-09 13:29
Het is niet zo netjes, maar waarom niet gewoon aansluiten zonder de aarde? Desnoods trek je die pennen er uit om verwarring te voorkomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18:20
Kvn schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 15:31:
Het is niet zo netjes, maar waarom niet gewoon aansluiten zonder de aarde? Desnoods trek je die pennen er uit om verwarring te voorkomen.
Omdat ik overal lees dat het niet mag om geaarde WCD’s aan te sluiten op een niet geaarde inbouwdoos. Daarnaast lees ik ook veel dat als ik rommel met de aardepennen het KEMA keurmerk komt te vervallen. Los van het feit dat een ongeaarde WCD er mooier uit ziet omdat deze minder diep is.

Dus dat wil ik echt als laatste optie in gedachte houden.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee