Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Videokaart geeft rode strepen op beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• ThomasGouv
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09-06 22:28
Het probleem is na even op de pc maakte niet uit wat mijn pc vast liep en er of een blauwige punten of 2 dikke verticale strepen op beeldscherm kwamen. Na reboot probleem soms weer even verholpen.
Probleem gaan zoeken. Gevonden in videokaart.
Dit door mijn beeldscherm op het moederbord aan te sluiten En videokaart er uit. Pc deed het. Game ging niet meer.
Nu op YouTube een filmpje gezien om videokaart Uit elkaar te halen. Dit gedaan en naar mijn idee lijkt de koelpasta op te zijn kan dit?
Welke pasta is aan te raden?

• ThomasGouv
Foto videokaart

• ThomasGouv

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Elmo_b
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 01:37
De koelpasta is niet op.
Waarschijnlijk is je gpu aan het overlijden.
Je kan proberen om je gpu schoon te maken. nieuwe koelpasta erop en hopen dat het probleem zat in een te hete gpu door stof.
Ook al je drivers met ddu wissen en opnieuw installeren wil wel eens helpen.
Maar als ik je probleem zo lees is het een overleden gpu.
Meer kan je eigenlijk niet doen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:51
Jep, die is dood aan het gaan.
Weinig aan te doen, soms tijdelijk te fixen door met een trucje in de oven. (google)
Heb ik meerdere malen een overlijdende 460 mee terug gehaald, maar het was altijd tijdelijk.
Nieuwe GPU kopen is de enige echte oplossing.

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stonehawk
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 06:54
Als jij het oven trucje wilt uitproberen. Zoals @unfor als tijdelijke oplossing aan geeft. Wees er dan wel zeker van om de oven niet meer voor eten te gebruiken. Er kunnen gevaarlijke stofjes vrij komen. Ik weet niet zeker of elke Youtuber zo verantwoordelijk (of slim) voor is om dat aan te geven.

• unfor
Stonehawk schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:11:
Als jij het oven trucje wilt uitproberen. Zoals @unfor als tijdelijke oplossing aan geeft. Wees er dan wel zeker van om de oven niet meer voor eten te gebruiken. Er kunnen gevaarlijke stofjes vrij komen. Ik weet niet zeker of elke Youtuber zo verantwoordelijk (of slim) voor is om dat aan te geven.
Gewoon niet doen, zoals ik al zei: het is een tijdelijke oplossing die ook niet altijd werkt en na een aantal weken komt het probleem vrijwel zeker terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThomasGouv
Oké dus waarschijnlijk een overleden gpu.
Voor de zekerheid de gpu vervangen is gewoon een nieuwe nieuw kaarten kopen toch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
ThomasGouv schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:19:
Oké dus waarschijnlijk een overleden gpu.
Voor de zekerheid de gpu vervangen is gewoon een nieuwe nieuw kaarten kopen toch.
Nee, dat betekent dat je een nieuwe muis moet kopen.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True