SIMM == Single Inline Memory Module
DIMM == Dual Inline Memory Module
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Ehhh, DDR is een type geheugen, geen formaat van het printje waar het omzit hoor. DDR zit namelijk gewoon op dimm's.Op woensdag 08 augustus 2001 13:46 schreef hives het volgende:
DDR
Psies. Maar het heeft niets met het printplaatje te maken wat je in een geheugensocket doetOp woensdag 08 augustus 2001 15:22 schreef Crookie het volgende:
De bus is DDR
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Wat het bestaat niet? Kijk alles eens ff goed na zou ik zeggen !Op woensdag 08 augustus 2001 17:39 schreef Batman2k het volgende:
RIMM bestaat (volgensmij) niet eens
eppie
en jij gaat mij morgen wijsmaken dat sinterklaas wel bestaat zeker ??
Alleen: DE GROETJES
RIMM==Rotzooi In Memory ModuleOp woensdag 08 augustus 2001 17:39 schreef Batman2k het volgende:
RIMM bestaat (volgensmij) niet eens
(sorry ff flauw)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
dus ik hou het dan liever op kwaliteits rotzooi !
Op woensdag 08 augustus 2001 18:19 schreef InterCC het volgende:
[..]
RIMM==Rotzooi In Memory Module
Verwijderd
Ehhh, geloof jij niet in de sint dan? Ik wel hoorOp woensdag 08 augustus 2001 17:55 schreef GreeTz het volgende:
jemig how low kan jou gow ? rimm bestaat niet ??
DIMM > AMD,P2,P3 mobo's
DDR = rimm alleen met een ander aantal pins
Bestaat Sinterklaas niet danOp woensdag 08 augustus 2001 17:55 schreef GreeTz het volgende:
jemig how low kan jou gow ? rimm bestaat niet ??
dimm bedoel jeOp woensdag 08 augustus 2001 20:33 schreef frenkpie het volgende:
RIMM > P4 mobo's
DIMM > AMD,P2,P3 mobo's
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
RIMM is óók DDR; 2x400MHzOp woensdag 08 augustus 2001 22:02 schreef MrTinux het volgende:
[..]
dimm bedoel je
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
RGZ.
MASH
Op woensdag 08 augustus 2001 20:33 schreef frenkpie het volgende:
RIMM > P4 mobo's
DIMM > AMD,P2,P3 mobo's
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
168 pins = dimm
72 pins = simm
30 pins = simm of sipp (alstie echt aansluitpennetjes heeft, dan is het sipp)
Geheuge type is weer iets heel anders..
Aantal modules heeft niks met 'DDR' te maken, alleen met de banbreedte. De RIMM's zélf zijn Double Data Rate: namelijk 400MHz x 2 = 800MHz (in het geval van PC800). Als je ze nou op een i840/50/60 steekt met twee geheugenbussen of op een i820 met één geheugenbus maakt niks uit.Op donderdag 09 augustus 2001 11:27 schreef MASH_MAN het volgende:
[..]
De implementatie is echter wel even anders, dit kun je n.l. niet met een rimm draaien, de intel 840,50,60 hebvben dan ook minimaal 2 rimm modules nodig om dit waar te maken,
RGZ
MASH
Just pick a dead end and chill out 'till you die.