Vraag

Anoniem: 1420040

Topicstarter
Mijn vraag
...hoe kom ik hier vanaf?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...s9+

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...niks

Alle reacties

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Anoniem: 1420040 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:11:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...niks
Waarom zouden wij dan wel moeite willen doen als je het zelf niet eens doet?

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 21:29

De Nelis

en anders maar niet...

Als je nou eens je titel van dit topic in de zoekbalk zet ipv. google zoeken 2x, misschien krijg je dan wel resultaat.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Anoniem: 1420040 neem aan dat je ook al een andere browser hebt geprobeerd? Of een nieuw "Private Mode" in Chrome? Zijn daar de issues ook aan de hand?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Topicstarter
@MAX3400 ja, geprobeert,maar niets aan te doen, ik surf via www.google en niet via een app, gewoonweg omdat ik dat fijner vindt.
In de incognitomodus is het er niet gelukkig..

Topicstarter
@ImNotnoa Ik ben al drie dagen aant proberen..typisch mannen, meteen met die vinger gaan wijzen...bha!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:26
Anoniem: 1420040 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 11:54:
@ImNotnoa Ik ben al drie dagen aant proberen..typisch mannen, meteen met die vinger gaan wijzen...bha!
Wat ben je al 3 dagen aan het proberen? Als je nou eens alle tientallen zaken die je al geprobeerd hebt opsomt, dan scheelt dat iedereen een boel tijd en moeite.

Want ik zou kunnen vragen of je zoeken bij google naar 'double search bar google' al had geprobeerd, maar in die 3 dagen heb je dat hopelijk al een boel keer gedaan. En dan was je ook tegengekomen dat het de laatste 3-4 dagen bij heel veel mensen gebeurt, en het dus waarschijnlijk een bug is bij Google zelf ;)

[Voor 31% gewijzigd door Hahn op 04-07-2020 11:57]

The devil is in the details.

Topicstarter
@Hahn jezus! wat zijn jullie asociaal zeg! Ik ben een leek, heb de vraag niet voor niets gesteld!

Topicstarter
Bedankt voor de moeite, tis al heel wat dat jullie reageren, laat de stomme antwoorden achterweg aub

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:26
Anoniem: 1420040 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 11:57:
@Hahn jezus! wat zijn jullie asociaal zeg! Ik ben een leek, heb de vraag niet voor niets gesteld!
Op deze manier kan je hulp wel vergeten natuurlijk :) Er is niks asociaals aan wat we vragen, hooguit wat te recht door zee voor jou.

Ik zal het nog wat duidelijker verwoorden: hier wordt verwacht dat je minimaal zelf wat zaken probeert, en ook vertelt wat je hebt geprobeerd, voordat je een topic aanmaakt om hulp te vragen.

The devil is in the details.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 21:29

De Nelis

en anders maar niet...

Bedankt voor de moeite, tis al heel wat dat jullie reageren, laat de stomme antwoorden achterweg aub
We zijn een forum, geen klantenservice. Een beetje inzet verwachten we en als iemand 'niks' neer zet bij de vraag 'wat heb je al geprobeerd', dan word het een moeilijk verhaal. Het zou dan betekenen dat wij jouw werk moeten gaan zitten doen of suggesties gaan neer zetten die je blijkbaar toch al wel gedaan hebt.

Als je hetgeen waar je de vragenlijst vandaan hebt door had gelezen had je dit ook geweten en wellicht een vollediger verhaal neer gezet zodat we je ook echt kunnen helpen. Hulp gaat ook om input, niet alleen een probleem neerzetten en verwachten dat de oplossing magisch verschijnt.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Anoniem: 1420040 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 11:54:
Wat wil je dan? Dat wij de ongetwijfeld tientallen dingen die jij allang geprobeerd hebt nog eens gaan suggereren? Dat kost zowel ons als jou onnodig veel tijd. Zoals hierboven gezegd, we zijn een forum, geen klantenservice.

Dus wees niet zo'n Greta en som eens op wat je al geprobeerd hebt en met welk resultaat of stel je vraag lekker op feesboek.

Try SCE to Aux

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:35

Technomania

salvis titulis et honoribus

@Anoniem: 1420040
Met je verkeerde been uit bed gestapt? Wat vriendelijker mag wel hoor. :(:)

Al geprobeerd je telefoon opnieuw op te starten?

niet diegene die weinig heeft, maar degeen die meer wil hebben is arm.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weet je wat asociaal is? Mensen afblaffen die je proberen te helpen en graag van je willen horen wat je nou zoal zelf al hebt geprobeerd en opgezocht. Wij hebben geen glazen bol en hebben geen idee wat je in de afgelopen drie dagen hebt gedaan. Het is niet de bedoeling dat wij alle informatie uit je moeten trekken. Nogmaals, mensen proberen jou te helpen, en niet andersom.

Aangezien je weigert enig respect op te brengen voor je medeforumgebruikers, doe ik hier een slotje op. Zo werkt het hier niet.

Voortaan ook je seksistische opmerkingen achterwege laten.

[Voor 4% gewijzigd door RoD op 04-07-2020 13:56]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee