Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop/tablet voor aantekeningen/Office/Browsen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Taarmen
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 13-06 19:57
Hulp bij een aantekening/documenten device waarmee ik meer een pen aantekeningen/arcering kan toe voegen. Ik ben erg gecharmeerd van de Surface lijn en de kleine iPad pro en Stencil (valt af dit ontbreken Windows of Mac os een prijs).

Wat ga je met je laptop doen?
Voor mijn werk heb ik graag een draagbaar"tweede scherm" waarop ik documenten kan lezen/aantekingen bij kan maken/Office (web&desktop) Word/Excel/PowerPoint/outlook/PDF, browsen en incidenteel Citrix gebruik.
De aantekeningen wil ik met een pen doen, net als arceren en kleine notities schrijven.
En af en toe gebruik maken van Google Stadia.

Wat is je budget?
800€ en als het echt nodig is kan dit verhoogd worden.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, voor mijn werk heb ik meestal een tafel/bureau en MacBook Air tot mijn beschikking. Het Device die ik zoek moet makkelijk zonder extra bescherming mee kunnen in mijn tas en minimaal 6 uur gebruikt worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Een volwaardig besturingssysteem waarop de desktop versies van Office draaien.
- Minimaal 8gb werkgeheugen.
- Buiten afleesbaar
- afneembaar toetsenbord of om te klappen toetsenbord.

Wat heb ik zelf gevonden:
- Microsoft Surface X of Pro met type cover en pen. Precies wat ik zoek maar veel te duur.
- Microsoft Surface Go 2 met your cover en pen. W10 s (is uit te schakelen). Voelt als een net niet voor de totaal prijs.
- HP Eny plus pen

Of toch maar concessies doen, een simpele tablet (met toetsenbord) nemen met Chrome OS (ik ken geen merken die hun tablets fatsoenlijk van updates voorzien).
Lenovo Duet

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True