Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ledlampen/strips (automatisch) dimbaar als gloeilamp ?

Pagina: 1
Acties:

• roodwinkel
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15-06 10:40
Hallo,

Bestaan er led lampen en strips die dimbaar zijn als een gloeilamp?

Ik ben opzoek naar eenvoud. Want in de basis wil ik gewoon licht.Ik wil graag een ledlamp en strip die gedimd kan worden zoals een gloeilamp dat doet. Dus helder op volle kracht en warmer naar mate hij gedimd word. Ik snap niet dat de hue app daar geen standaard scene of recept voor heeft. Ik begrijp ook niet dat er zo weinig aanbod is volgens mij kun je als merk daar het verschil mee maken: eenvoud + kwaliteit. Dat zou in deze tijd als uitgangspunt genomen moeten worden voor alles wat nieuw op de markt komt.

Volgens mij is dit er niet, philips heeft de warmglow en die heb ik maar het was blijkbaar geen succes want ik kan me niet herinneren waarom dat niet voldoet. Het werkte niet naar behoren denk ik en je kunt ze niet naar nul dimmen.
De hue lightstrip kan dit ook maar die heeft naar mijn weten geen recept om van helder naar warm gedimd te worden zonder dat ik zelf de kleurtemperatuur moet wijzigen. Als de kleur temperatuur automatisch aangepast word naarmate het tijdstip, dat gaat voor mij niet werken. Want dat kan hue wel dacht ik.

Ik zie dat Ikea ze heeft maar geen ledstrips en ik las ook dat die kunnen gaan brommen als je ze dimt.

Bediening via app is handig maar geen must. Draadloos bedienen is wel wenselijk.

Ik heb momenteel hue lightstrip, colorledlamp en dimmer switch.

• roodwinkel
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15-06 10:40
Ik weet al waar ik op moet zoeken, ze noemen het : dim to warm

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True