Toon posts:

Externe toegang>proxy server??¿¿

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje,

Ik heb een programma op maat laten maken een tijdje terug. Het maakt verbinding via internet en verzend mijn E-mail vanuit een dos programma. Nu is het bedrijf wat het gemaakt heeft falliet :( en ik heb de source niet.

In het programma kan je kiezen welke externe toegang van win98se het gebruikt om in te bellen naar internet.
Nu wil ik dat programma mijn proxy server laten gebruiken voor de internet verbinding. Is er een mogelijkheid om een externe toegang aan te maken die verbinding maakt via de proxy server?

Verwijderd

Topicstarter
niemand enig idee????

Verwijderd

een DOS programma wat win98se gebruikt???

Maar nee.. waarschijnlijk zou je nog kunnen proberen om iemand van hun failliete bedrijf te zien achterhalen en te kijken wat ze kunnen doen.

Maar ik geeft je weinig kans. Het programma begint nu gewoon een inbel actie en daarvoor is een modem/adapter nodig. Voor gebruik van een proxy server zal je gebruik moeten maken van een netwerk verbinding wat een totaal ander idee is.

Verwijderd

Topicstarter
Toch bedankt.

Ik bedoelde trouwens een windows programma ...

Het dos programma stuurt een opdracht naar het windows programma en het windows programma maakt daarna weer gebruik van de externe toegangs adaptor van win98se.