Nieuwe headset

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dizzy Mike
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-10-2025
Ik zoek een?
Headset die vooral wordt gebruik voor het gamen. Voornamelijk first person shooter games. Ik wil ook een microfoon of die er al op zit of niet maar ik wil wel de mogelijkheid hebben om er 1 aan te sluiten.
Ik lees ook veel over stereo en 7.1 en virtuele 7.1 en true 7.1
Ik gebruik nu vooral virtuele 7.1

Ik heb nu een logitech g430 en ben op zoek naar een headset die onder andere voetstappen van enemies betet laat horen. Dit doet mijn headset al goed maar in sommige games zoals cod mw en pubg niet (kan ook aan de game liggen)

Wat is je budget?
Ik zat te denken rond de 100-150 eurp

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Wel graag een bekent goed en betrouwbaar merk

Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Domme vraag (of gewoon laat op de avond): waar wil je dat ding op aansluiten? En mag/moet er een draadje aan zitten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dizzy Mike
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-10-2025
@MAX3400 Sorry voor het niet vermelden. Ik wil de headset op de PC gebruiken en graag bedraad.

• trashgozer
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 30-12-2025

trashgozer

brb ben ff klagen lol

Kijk is voor de Corsair Void series (heb even geen link zit op mijn gsm)! Corsair Void is qua prijs nog wel te doen, zowel bedraad als draadloos. Let wel goed op dat je voor een Surround gaat. Wat fijn is aan de Corsair Void is dat de kussens niet van dat plastic leer zijn, waardoor deze niet zal plakken aan je hoofd... Het duurt wel wat langer voordat deze lekker op je hoofd zit, maar het is het waard.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:23

g0tanks

Moderator CSA
In plaats van een nieuwe headset kopen kan je ook proberen de sound settings aan te passen in die games. In Modern Warfare werkt de Audio Mix 'Boost High' in ieder geval het beste om voetstappen te horen: https://www.gamerevolutio...ix-best-footsteps-setting

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW