Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Extra universele vesa mount arm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cricque
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18-06 19:45
Ik heb al een beetje zitten zoeken, maar buiten in de US kan ik dus blijkbaar nergens een extra universele arm vinden (al dan niet met een VESA bevestigings plaat) om op een paal te zetten.

Iemand een idee waar je dit kan vinden in de EU ergens

Mounit! & Walli zijn US bedrijven zo te zien, en zal een tijdje duren + nog serieus wat import kosten hebben.

Een grote paal met bevestiging kan ik wel op amazon.de vinden met 1 arm erbij..
Maar dit zouden dus 3 aparte armen moeten zijn. Hoeven niet op en neer te kunnen.

In elk geval hoor ik het graag als iemand weet waar je extra armen kan kopen eigenlijk.
Anders zal het gewoon 3 systemen kopen worden en een deel naar het oud ijzer doen zeker

pvoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Werkelijk geeeen idee wat je zoekt; ja, VESA in de EU. Maar zonder enige specificatie voor gewicht, afmetingen van schermen, type VESA, draaggewicht, etc.

Maar, voorbeeld: pricewatch: Ewent EW1513 Desk Mount for 3 monitors up to 27 inch with VESA

Zoiets?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cricque
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18-06 19:45
MAX3400 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 22:26:
Werkelijk geeeen idee wat je zoekt; ja, VESA in de EU. Maar zonder enige specificatie voor gewicht, afmetingen van schermen, type VESA, draaggewicht, etc.

Maar, voorbeeld: pricewatch: Ewent EW1513 Desk Mount for 3 monitors up to 27 inch with VESA

Zoiets?
Vesa mount heb ik niet nodig

De paal is geen probleem, die kan ik vinden met 1 arm
Maar ik wil dus een paal met 3 afzonderlijke armen met.
Maar een hoge paal is niet het probleem. De 3 afzonder armen die alleen maar moeten kunnen draaien (tilt maak niet uit). De vesa platen heb ik ook eigenlijk niet nodig

Ik wil dus gewoon een paar dingen montere op zo een arm voor een projectje. Dit zal misschien 2-3kg moeten verdragen max. Dus al de rest speelt van geen belang eigenlijk

Gewoon 1 paal 60-80 cm hoog
en dan 3 armen.
En paal met 1 arm naar mijn zin kan ik vinden (bijvoorbeeld deze https://www.amazon.de/MD6821-SUPTEK-md6/dp/B07DK2BLZT/)
Maar daarvoor zoek ik dus nog 2 zij armen. Blijkbaar bestaat dit niet echt in de EU ergens dat je nog universele aparte armen kan vinden

Een voorbeeldje nog (maar nog net niet wat ik zoek)
https://www.amazon.de/HUA...aturablage/dp/B07FFSYZZ3/
Dit is niet hoog genoeg, moet echt een pak hoger zijn + nog een extra arm. zelfde type als de 2 die op deze zitten (die laptophouder/vesa plaat moet er van mijn part zelfs niet op, maar kan ik er altijd wel afhalen)

[Voor 12% gewijzigd door cricque op 03-07-2020 22:35]

pvoutput

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True