Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faece
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:28
Iemand ervaring of oplossingen voor dit probleem ?

Ik heb ooit op de 2e handsmarkt 2 bose soundtouch 20 gekocht.

De ene viel na een jaar eigenlijk al gewoon uit tijdens het spelen. De ander deed het eigenlijk een 5-tal jaar denk ik, gewoon goed. Tot een paar maand terug. Dan viel die gewoon ook uit na bv 10 minuten.

Eigenlijk vind ik hier weinig tot geen info rond, behalve dat het een warmteprobleem zou kunnen zijn. Wat ik betwijfel. Het is goed geweest, en het toestel heeft absoluut niet warm.

Zou het kunnen dat de batterij zijn beste tijd heeft gehad, en dat , ondanks hij aan het stroomnet hangt, toch een deel van die batterij nodig heeft ?
Dus concreet. Is hij voor het stort, of zou het helpen met een nieuwe batterij ? Of zijn er andere oplossingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobon
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 26-09-2021
ik had dit probleem ook vorig jaar en deze is toch goed gekomen zonder aanpassingen op mijn router maar sinds de laatste update vorige week heb ik terug dezelfde problemen. ik snap niet dat ze niet leren uit hun fouten... ik weiger maar een aanpassing te doen op mijn router.. waarschijnlijk ga ik over naar een ander systeem die dit niet heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:13
Je zou eerder een probleem in de voeding verwachten, o.a slechte condensatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 22:05

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Valt alleen het geluid uit of heel de box uit?

Is de firmware up to date....

Familie van mij heeft ook zo'n soundtouch 20 vanaf 2014 en werkt soms ook niet lekker met de Experiabox van KPN als er weer eens veel gasten over de vloer zijn geweest is de DHCP van streek en heeft de router een reboot nodig en doet de soundtouch het ook weer....

Speedtouch freak

• Faece
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:28
heel de box valt gewoon uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hesselpuite
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-02-2024
Is al oude topic, maar heb je hem naar de stort gedaan of oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 22:35
Is vaak batterij of condensatoren. Ik heb hier een soundlink die hetzelfde probleem geeft, maar het gebeurt sporadisch. Ik moet hem ook binnenkort openschroeven, maar vermoeden is toch condensatoren.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Pagina: 1