Beste allemaal,
De laatste weken veel gelezen op het forum, maar graag toch even een check van jullie kant alvorens ik op bestellen klik
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt gebruikt voor het vele thuiswerken van tegenwoordig. Dit betreft met name complexe Excel bestanden, Outlook, word, pdf, vmware, teams, Skype etc. Voor de werk situatie is het aangenaam als de pc niet zoveel geluid maakt.
Voor de ontspanning moeten er games gespeeld worden. Dit zijn eigenlijk alleen csgo, en cod warzone (kan natuurlijk veranderen) waarbij ik moet opmerken dat ik dan toch wel voor de prestatie ga en alles bijv op low heb staan tbv zoveel mogelijk frames. Ik game op 1080p/ 144hz.
Ik ben niet vies van upgraden en onderdelen vervangen wanneer het nodig is, cpu of gpu upgrade in toekomst is prima. Wel zou ik graag de basis langere tijd gebruiken, duurzaamheid, milieu etc.
Ik geef niets om onboard WiFi, Bluetooth, rgb etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 lijkt me goed. Meer of minder kan natuurlijk ook als daar goede redenen voor zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je nodig te hebben?
Ik denk erover nu de 3600 te nemen en daarna over te stappen op 4700x om dan nog een behoorlijke tijd met de pc te doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaring met amd ryzen 2600 op msi450 en 16gb corsair (dit setje gaat naar familielid), maar heb geen echte voorkeuren.
Ga je overklokken?
Niet perse nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een check of build logisch is en of dat er betere keuzes te maken zijn!
De laatste weken veel gelezen op het forum, maar graag toch even een check van jullie kant alvorens ik op bestellen klik
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt gebruikt voor het vele thuiswerken van tegenwoordig. Dit betreft met name complexe Excel bestanden, Outlook, word, pdf, vmware, teams, Skype etc. Voor de werk situatie is het aangenaam als de pc niet zoveel geluid maakt.
Voor de ontspanning moeten er games gespeeld worden. Dit zijn eigenlijk alleen csgo, en cod warzone (kan natuurlijk veranderen) waarbij ik moet opmerken dat ik dan toch wel voor de prestatie ga en alles bijv op low heb staan tbv zoveel mogelijk frames. Ik game op 1080p/ 144hz.
Ik ben niet vies van upgraden en onderdelen vervangen wanneer het nodig is, cpu of gpu upgrade in toekomst is prima. Wel zou ik graag de basis langere tijd gebruiken, duurzaamheid, milieu etc.
Ik geef niets om onboard WiFi, Bluetooth, rgb etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 lijkt me goed. Meer of minder kan natuurlijk ook als daar goede redenen voor zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce GTX 1070 Ti X2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Webcams | Logitech C930e | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Monitoren | BenQ BL2480T Zwart | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Monitoren | BenQ Zowie XL2411P (met Color Vibrance) Zwart | € 202,88 | € 202,88 |
| 1 | Ventilatoren | Arctic F12 PWM PST, 120mm | € 5,45 | € 5,45 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 65,04 | € 65,04 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 240GB | € 33,90 | € 33,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 595,27 | ||
Wat denk je nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550 Pro4 | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 127,35 | € 127,35 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 113,99 | € 113,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 669,34 | ||
Ik denk erover nu de 3600 te nemen en daarna over te stappen op 4700x om dan nog een behoorlijke tijd met de pc te doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaring met amd ryzen 2600 op msi450 en 16gb corsair (dit setje gaat naar familielid), maar heb geen echte voorkeuren.
Ga je overklokken?
Niet perse nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een check of build logisch is en of dat er betere keuzes te maken zijn!
Feyenoord!