Toon posts:

SCHENKER VIA 15 Pro met Ryzen 7 4800H, 91Wh en 100% sRGB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-07 10:50

x-man

Proud newbie!

Topicstarter
SCHENKER XMG heeft vandaag de VIA 15 Pro aangekondigd zonder NVidia dpu in een lichtgewicht chassis 1,5 kg) met goed scherm 100% sRGB (eindelijk) en een grote 91 Wh batterij.

Press Announcements:

SCHENKER XMG Announces VIA 15 Pro Notebook Powered by Ryzen 7 4800H [TechPowerUp]

Schenker announces VIA 15 Pro laptop with Ryzen 4000H CPU and no discrete GPU

Hij is hier BTO in hun online shop:
SCHENKER VIA 15 Pro on bestware.com

Er is een reddit topic over die hier te vinden is:
https://www.reddit.com/r/...5_pro_with_ryzen_7_4800h/

Op zich is het een hele interessante laptop. Zeker als je hem tegen de Dell XPS 15 zet. Er zijn gewoon weinig laptops die het zelfde bieden (behalve de Lenovo Yoga Slim 7)

Tom van XMG heeft een survey geopend aangaande een extra optie voor een 4k SAMSUNG OLED Panel. Die zou voor 225 euro extra. Wat het voor mij een instant buy zou maken.

Currently, VIA 15 Pro launches with FHD IPS. If you have a serious intention of buying this laptop, please help us by filling out this survey - no matter which panel you prefer.

Survey: 4K/OLED screen on VIA 15 Pro (on Google Forms)

This survey is anonymous. Collected answers will be used for internal decision making and forecasting.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackboard
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 13:52
Ben zelf ook op zoek naar een nieuwe laptop met een AMD Ryzen 4800U/H processor. Nog vrij weinig keuze in laptop-land maar dit lijkt toch een pareltje. Too good to be true?

Het merk is mij onbekend en qua bouwkwaliteit en support, durf ik zonder reviews ook niet meteen 800-1000 neer te leggen. Misschien is er wel een Tweaker die wat meer kan zeggen over linux support. Ik was van plan om af te stappen van mijn W10 laptop en voor het eerst over te gaan op een laptop met Fedora/Debian. Zou deze SCHENKER laptop out-of-the-box werken met deze gloednieuwe AMD processors? Met name energy saving, trackpad, wifi etc. etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 09:59
En toen bleef het stil. Ben ook nieuwschierig, maar meer dan bookmarken zit er nog niet in.

Weg uit m'n comfortzone, ik bouw aan USG21.com

• x-man
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-07 10:50

x-man

Proud newbie!

Topicstarter
Het lijkt me een gerebrande Mechrevo Code 1 te zijn.

https://www.notebookcheck...TX-2060-GPU.465890.0.html

Volgens mij zit het wel goed met de kwaliteit. Ze bieden standaard 36 maanden garantie met 6 maanden pick-up & return service. En voor een 38 euro extra krijg je 36 maanden pickup & return garantie.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Meer dan linkdroppen is het niet op deze manier... en weer open

[Voor 16% gewijzigd door br00ky op 06-07-2020 14:53]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee