Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 17-06 12:37
Ik heb een MacBook Pro 13" met 2 USB-C aansluitingen. Voor onderweg heb ik een USB-C hub die je tegen de MacBook kunt aanklikken. Echter, voor de thuissituatie zoek ik een hub die ik vast aan mijn externe monitor kan hangen waar standaard de USB-C oplader in zit, minimaal 3 USB 3.0 poorten in zitten en een HDMI-port in zit. Dit zodat ik al mijn vaste apparatuur kan aansluiten door één USB-C kabeltje in mijn laptop te pluggen i.p.v. dat ik steeds zit te wisselen met alle hubs en USB-poorten.

Echter, als ik deze achter mijn monitor wil bevestigen, heb ik wel een kabel nodig van minimaal 25-30 cm om mijn laptop te bereiken (waarvan ik het toetsenbord en scherm gewoon wil gebruiken).

Ik zoek dus eigenlijke dit (https://www.bol.com/nl/p/...274063/?s2a=#productTitle) maar dan met een langere kabel en 60hz HDMI-aansluiting. Ik zou het ook niet erg vinden als je de USB-C kabel kunt vervangen met een langer exemplaar.

Qua budget zit ik te denken aan max. € 50,- als het lukt maar ik weet ook dat die krengen meestal vrij prijzig zijn. Het liefst ook geen goedkoop AliExpress exemplaar omdat die nogal vaak kapot gaan is mijn ervaring.
Hoor graag of iemand de gouden tip heeft want ik kan ze niet vinden

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verdubbel je budget en koop een USB-C dock met displaylink software. Die dingen zijn prima en doen alles wat je wilt plus meer. Heb zelf een dell, gebruik ik al jaren vrijwel dagelijks.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True