2e hands RTX 2080 (ti)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk-s
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik was eens op het Duitse Amazon aan het kijken, en ik kwam relatief goedkope gebruikte Rtx kaarten tegen. Hier bijvoorbeeld een RTX 2080 TI https://www.amazon.de/MSI...66031&s=computers&sr=1-16

Of een normale 2080: https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A3L9PQO8N0O8WX

Is dit té mooi om waar te zijn? 520euro voor een 2e hands rtx 2080 ti... Is er iemand die ervaring heeft met dit via Amazon 2e hands te kopen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:53
wat denk je zelf? dat een rtx zo hard afgeprijsd is zonder dat er iets mis is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21:37
De reviews bij de bovenste zijn niet alleen maar positief, al is de verkoper wel goed beoordeeld. Maar voor €520 kan je niet verwachten dat de kaart het nog volledig doet, geen schade heeft of andere mankementen bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Wat zegt jouw gezonde verstand?

Precies, dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Was Google kapot?

https://preis-king.com/ra...-fake-shops-im-juni-2020/ -> InnoQuest GMBH zou "gehackt" zijn en als je verder kijkt bij de verkoper, zie je dat het een persoon is met een nogal "Aziatische" naam en die woont gewoon in een rijtjeshuis ergens in een gemiddelde woonwijk.

Nogmaals; het kan ook fout zijn wat ik vind maar allicht kan je je er voordeel mee doen.

/edit: ook interessant:
HRB 96060: Innoquest GmbH, Gummersbach, Königstraße 7, 51645 Gummersbach. Änderung zur Geschäftsanschrift: An der Wublitz 13, 14476 Potsdam. Nicht mehr Geschäftsführer: Dong, Yun Hao, Bochum, *xx.xx.xxxx . Bestellt als Geschäftsführer: xxxxxxx, xxxxxxx, Potsdam, *xx.xx.xxxx , mit der Befugnis im Namen der Gesellschaft mit sich im eigenen Namen oder als Vertreter eines Dritten Rechtsgeschäfte abzuschließen. Prokura erloschen: Hebborn, Klaus Peter, Reichshof, *xx.xx.xxxx .
Meerdere wijzigingen op de "prive onderneming" InnoQuest GBMH? Uhuh, lijkt me echt waar?

[ Voor 44% gewijzigd door MAX3400 op 03-07-2020 18:09 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:35

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik zou hem zeker kopen. Mits af te halen en eerst werkend te bekijken met een paar zware benchmarks.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Laatst online: 31-05 09:36
Bart ® schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 18:06:
Ik zou hem zeker kopen. Mits af te halen en eerst werkend te bekijken met een paar zware benchmarks.
Op de Duitse Amazon? Dat gaat hem dus niet worden.

Maar als het te goed klinkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook..
Dus ik zou het er niet op gokken, tenzij marktplaats of v&a en dan idd afhalen en werkend zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk-s
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-12-2024
Ja het leek mij dus ook al te mooi om waar te zijn, vandaar. Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:24
Met credit card heb je aankoopverzekering en aflevergarantie, what could go wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

mitsumark schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 18:43:
Met credit card heb je aankoopverzekering en aflevergarantie, what could go wrong?
Weinig anders dan dat er sinds maart 2019 zowel op de GPU's als op de Verkoper geen reviews meer zijn achtergelaten op Amazon.

Dat kan (iemand is 15 maanden niet aktief) maar verdacht is het wel en het lijkt me ook best raar als je een goedlopende business hebt met Ti's, dat je ze aanbiedt maar geen reviews meer krijgt?

Je hebt gelijk; een beetje creditcard-betaling heeft weinig risico maar het is wel de kat op het spek binden zo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1