Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, DCS World, Assassins Creed Odyssey (en staks Valhalla), Star Wars Jedi Fallen Order, The Division 2, op 1440p. Daarnaast wil ik wat video's editen en mogelijk voor dcs gaan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1.000 - €1.500, exclusief videokaart (neem ik voorlopig mee)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, mijn Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse en Intel 660p 1 TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er graag een 2e ssd bij plaatsen, en daarbij nog een hdd met ruime capaciteit (ik denk aan 4tb)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur voor merken, prijs/kwaliteit en compatibiliteit is het belangrijkste
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het geen koffiemolen is, is geluid niet heel belangrijk.
Ga je overklokken?
Ik wil wel wat gaan overklokken, ja.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag jullie advies bij het uitkiezen van dit systeem, kan ik hiermee de komende tijd vooruit, met zo nodige upgrades (videokaart bijvoorbeeld). Is het voldoende in balans, of kan ik nog ergens betere prestaties uithalen voor mijn gebruik?
Ik heb na wat rondlezen dit samengesteld:
Alvast hartelijk dank!
Voornamelijk gamen, DCS World, Assassins Creed Odyssey (en staks Valhalla), Star Wars Jedi Fallen Order, The Division 2, op 1440p. Daarnaast wil ik wat video's editen en mogelijk voor dcs gaan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1.000 - €1.500, exclusief videokaart (neem ik voorlopig mee)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, mijn Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse en Intel 660p 1 TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er graag een 2e ssd bij plaatsen, en daarbij nog een hdd met ruime capaciteit (ik denk aan 4tb)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur voor merken, prijs/kwaliteit en compatibiliteit is het belangrijkste
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het geen koffiemolen is, is geluid niet heel belangrijk.
Ga je overklokken?
Ik wil wel wat gaan overklokken, ja.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag jullie advies bij het uitkiezen van dit systeem, kan ik hiermee de komende tijd vooruit, met zo nodige upgrades (videokaart bijvoorbeeld). Is het voldoende in balans, of kan ik nog ergens betere prestaties uithalen voor mijn gebruik?
Ik heb na wat rondlezen dit samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B550-PLUS | € 144,28 | € 144,28 |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (256MB cache, 5400rpm), 4TB | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2 PWM, 140mm | € 9,06 | € 9,06 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 127,35 | € 127,35 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 113,99 | € 113,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 989,58 | ||
Alvast hartelijk dank!