Verwijderd
Er is nog helemaal niets; geen prijs idee, geen afmetingen, geen kleur... En nu al inschrijven?
jaja... Ik schrijf me dus niet in, als ik niet weet wat het is waar ik me voor inschrijf. (ja het wordt een kast... en da's alle info)
jaja... Ik schrijf me dus niet in, als ik niet weet wat het is waar ik me voor inschrijf. (ja het wordt een kast... en da's alle info)
als je het topic over de case gelezen hebt en je hebt de laatste case van Marc H gezien dan weet je ongeveer wel hoe hij er uit komt te zien, verder is dit alleen om te kijken hoeveel mensen er ge-interreseerd zijn zodat wij kunnen kijken of het haalbaar isOp woensdag 08 augustus 2001 10:32 schreef Masta-T het volgende:
Er is nog helemaal niets; geen prijs idee, geen afmetingen, geen kleur... En nu al inschrijven?
Voor hem toch een leuke manier om mensen op zn forum te krijgenOp woensdag 08 augustus 2001 10:32 schreef Masta-T het volgende:
Volgens mij is dit gewoon spam. Er is hier een forum, kun je toch gewoon topics op openen?
Het forum is wel degelijk het forum dat we gebruiken voor het ontwerpen van de case, alleen zijn er nog niet erg veel mensen die daar posten.
Ik heb de thread op dat forum waar deze link naar verwijst verwijderd (ben moderator daar) omdat er iets fout was gegaan. Als er dus toch interesse is in een formulier dan moet dat misschien op de site gezet worden, alleen lijkt het mijzelf nog te vroeg om over pre-orders te kunnen praten nu.
Ik heb de thread op dat forum waar deze link naar verwijst verwijderd (ben moderator daar) omdat er iets fout was gegaan. Als er dus toch interesse is in een formulier dan moet dat misschien op de site gezet worden, alleen lijkt het mijzelf nog te vroeg om over pre-orders te kunnen praten nu.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()