Ik heb een desk gemaakt van de Alex drawers - Karlby top combinatie.
Nu zou ik graag mijn desktop nog wegwerken van het blad.
Ik zat te denken om in de alex drawer de legboorden (behalve de onderste) te verwijderen maar de schuiven er wel in te laten zitten. En dan op 1 of andere manier de schuiven aan elkaar vast te maken. Zo zou mijn desktop op de onderste legboord kunnen staan maar zou van de buitenkant niets te merken zijn.
Als ik achteraan niets ga uitzagen gaat de warmte zeker niet weg kunnen. Als ik achteraan wel wat zou uitzagen lijkt mij de afvoer geen probleem. Nu vraag ik me af of er via de openingen vooraan wel genoeg koele aanzuiglucht zou zijn?
En of iemand achteraan al gaten heeft gemaakt in zo een alex kast en weet of de stabiliteit van het volledige bureau niet in gedrang komt?
Hieronder de link naar de alex drawers:
https://www.ikea.com/nl/n...k-met-lades-wit-10192824/
UPDATE:
stress test 20 loops time spy op bureau:
/f/image/bIzNX04e4meSbvRGh2h7mswN.png?f=fotoalbum_large)
stress test 20 loops time spy in kast zonder gat achterin:
Nu zou ik graag mijn desktop nog wegwerken van het blad.
Ik zat te denken om in de alex drawer de legboorden (behalve de onderste) te verwijderen maar de schuiven er wel in te laten zitten. En dan op 1 of andere manier de schuiven aan elkaar vast te maken. Zo zou mijn desktop op de onderste legboord kunnen staan maar zou van de buitenkant niets te merken zijn.
Als ik achteraan niets ga uitzagen gaat de warmte zeker niet weg kunnen. Als ik achteraan wel wat zou uitzagen lijkt mij de afvoer geen probleem. Nu vraag ik me af of er via de openingen vooraan wel genoeg koele aanzuiglucht zou zijn?
En of iemand achteraan al gaten heeft gemaakt in zo een alex kast en weet of de stabiliteit van het volledige bureau niet in gedrang komt?
Hieronder de link naar de alex drawers:
https://www.ikea.com/nl/n...k-met-lades-wit-10192824/
UPDATE:
stress test 20 loops time spy op bureau:
/f/image/bIzNX04e4meSbvRGh2h7mswN.png?f=fotoalbum_large)
stress test 20 loops time spy in kast zonder gat achterin:
/f/image/BL16GQUV3r6BebWcz3FDajhu.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door GiovanniW op 03-07-2020 19:48 ]